י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
סוער ברמת גן • צפו

"כרמל שאמה-הכהן מציג: "בן דודה של אמא שלי מצד אבא" • צפו

הרוחות סוערות בעיר רמת גן, ראש העיר כרמל שאמה-הכהן ניסה להטריל את חברי האופוזיציה אשר הטיחו בו טענות על ניגודי עניינים, והפך בעצמו למושא ללעג. "בישיבת המועצה האחרונה העלתה האופוזיציה טענה לניגוד עניינים ואז כדי להמחיש להם כמה הם הזויים עניתי להם את התשובה שבסרטון️" טוען שאמה-הכהן

"כרמל שאמה-הכהן מציג: "בן דודה של אמא שלי מצד אבא" • צפו
כרמל שאמה הכהן צילום: Moshe Shai/FLASH90

הרשת גועשת סביב תיעוד שהתפרסם היום מתוך דיון של עיריית רמת גן. בסרטון נראים ראש העיר כרמל שאמה-הכהן וחברי המועצה בדיון שגרתי לכאורה.

במענה לשאילתא שהוגשה לו אודות ניגוד עניינים מסוים של ראש העיר עם קרוב משפחתו, הגיב שאמה-הכהן במשפט המשתמע לשתי פנים... "פניתי ליועץ המשפטי ששאל אותי לגבי הקרבה המשפחתית שלי עם אותו אדם" מספר ראש העיר, "אמרתי לו שדרגת הקרבה היא שהוא בן דודה של אמא שלי מצד אבא שלי".

חברי המועצה מצידם בררו שוב ושוב על מנת לוודא האם ראש העיר רציני ומבין את שהוא אומר. שאמה- הכהן מצידו לא מבין מה לא מובן ומחדד "מדובר בבן דודה של אמא שלי מצד אבא שלי" הוא נשמע מסביר שוב ושוב לנוכחים שהתקשו להבין את כוונתו.

כאמור, עם פרסום התיעוד ברשת הפך ראש עיריית רמת גן למושא ללעג על טעותו לכאורה. אך מנגד תקף ראש העיר כרמל שאמה-הכהן בחשבון הפייסבוק שלו: "בישיבת המועצה האחרונה העלתה האופוזיציה טענה לניגוד עניינים ואז כדי להמחיש להם כמה הם הזויים עניתי להם את התשובה שבסרטון️, חלק מהם שמשלב הזיות ממורמרות כדרך קבע לקח את תשובתי ערך את הסרטון בזדון ורמייה והפיץ לציבור. לאור כמות המאמינים לסרטון הערוך בניגוד לכל הגיון ובהם מבכירי מדינת ישראל שהסבירו לי שלא האמינו שאת הצגה מרוב שזה היה נראה אמיתי אז אני לפחות רגוע שתהיה לי פרנסה בהוליווד"...

"הסיפור האמיתי הוא שהאופוזיציה מנסה למנוע כבר שנה את פינוי מפעיל חוות הסוסים העירונית שבימיהם הפעיל את החוה הכי מרכזית במדינה בפארק הלאומי עם אפס שכ"ד. שפנינו אליו ודרשנו שיתחיל לשלם טען שאין אפשרות כלכלית כזו ולכן יצאנו למכרז ולאחרונה זכה מפעיל שישלם שכ"ד בסך של שני מיליון בקדנציה. ותסכולם רב היות שקלונם נחשף הן על הנזקים שגרמו בקדנציות הקודמות והן על כך שלאחר שכשלו יחד איתו בבחירות להשאיר את קודמי, ששירת אותם ועברו למסע הפחדות והשמצות. אתמול בית המשפט עשה למסע השקרים שלהם סוף, עת שפסק שעל מקורבם לפנות את החווה". הסביר שאמה-הכהן.

לסיום העלה ראש העיר את הסרטון ללא העריכה וכתב לציבור "תצפו בסרטון החשיפה של האופוזיציה עד הסוף ותחליטו אם אני צריך לפרוש מתפקידי. מי שבעד הפרישה יסמן לייק ומי שמעדיף שאשאר יסמן אימוג'י 'לב'."

 

רמת גן כרמל שאמה-הכהן אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד