י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

"לבשר יש ריח מוזר": כך משפחות רבות מסכנות את בריאותן

לא פעם אנו הולכים לסופר, רוכשים בשר יקר ומשובח, אך בבית מגלים כי הוא מקולקל • אם גם אתם חוויתם זאת, אתם לא לבד. חנויות רבות מוכרות לנו בשר מופשר, לעיתים כשפג תוקפו • בואו להכיר את המעדנייה שתמכור לכם בשר טרי אמיתי וללמוד על היתרונות הרבים הקיימים בבשר טרי

"לבשר יש ריח מוזר": כך משפחות רבות מסכנות את בריאותן
בשר צילום: Unsplash

התארגנתם למנגל עם חברים. אתם מחלקים ביניכם את המצרכים שיש להביא לארוחה ואתם התמנתם להיות אחראים על קטגוריית הבשרים. בשמחה ובגיל אתם שמים פעמיכם אל עבר הקצבייה הקרובה לביתכם ובוחרים בנתחי בשר הכי איכותיים שיש.
אתם באים לפתוח את החבילה ולהוציא את הבשר ואז.. שוד ושבר! אתם נחרדים לגלות כי ריח נורא ממלא את הבית. הבשר מקולקל. חד משמעית.
עגמת הנפש היא עצומה, המחשבה על אכילת הבשר מעוררת בחילה ובעיקר יכולה גם להוות סכנה ממשית.

אם גם אתם חוויתם מקרה דומה למתואר לעיל, אתם לא לבד.
חנויות רבות, המעוניינות למכור בשר ביוקר, או לחלופין להיפרד מבשר קפוא, מעבירות אותו מחלקה ועושות לו "הסבה".
כך הבשר הקפוא, שבחלק מהמקרים פג תוקפו, נמכר לכם בתור בשר טרי.

במשבצת הזאת נכנסת רשת המזון רמי לוי, שיצרה מהפכה גם בתחום הזה.

לאחרונה הקים רמי לוי קצביות ענק בסניפיו הפרוסים ברחבי הארץ, הכוללים את כל חלקי הבשר המשובחים ביותר והטריים ביותר, במחירי... רמי לוי.

ברשת מציינים כי הצורך להקים מחלקות בשר היה בין היתר בשביל להביא לקהל הלקוחות הנאמן את הבשרים הכי איכותיים ושיהיה סמוך ובטוח כי הם טריים באמת, אך לא רק בגלל זה, אלא בעיקר בשל היתרונות הרבים הקיימים בבשר טרי, הן מהבחינה הכלכלית והן מהבחינה הבריאותית.
על פי מחקרים בריאותיים, בשר קפוא משיל לא מעט מהוויטמינים הספוגים בתוכו וכך מאבד מהערכים התזונתיים החשובים שיש בו. בשר טרי מכיל יותר ברזל ו-B12 ובריא הרבה יותר וכשהוא מגיע בתוך שקית ואקום, הוויטמינים נשמרים בצורה הרמטית אף יותר.

כמו כן, מסתבר כי בשר טרי חוסך מאיתנו כסף. אמנם עלות בשר קפוא נמוכה יותר, אך בדיעבד מסתבר שאנו דווקא משלמים עליו יותר. מכיוון כשאנו קונים בשר קפוא, אנו בעצם משלמים על תוספות כמו מים.
כך למשל, אחר בישול של קילו בשר קפוא, נאבד כ-400 גרם ממשקלו. בבשר טרי לעומת זאת, מאבדים בקושי חמישה אחוזי נוזלים.

סיבה נוספת בגללה רמי לוי הרימו את כפפת הקצבייה, היא מתוך מטרה להציע את איכות המוצרים הגבוהה ביותר ואת המבחר המגוון ביותר בסופרים ברחבי ארץ ולהמשיך במהפכה שנמצאת בעיצומה. גם בכל הנוגע לבשרים טריים, במחירים הטובים ביותר בארץ.

מזה מספר שנים רשת רמי לוי שמה לעצמה מטרה להיות סל המזון הזול במדינה, בלי להתפשר על איכות ושירות. מחלקת הבשרים הטריים היא עוד צעד משמעותי במהפכת המזון הענקית של רמי לוי.

רמי לוי בשר איכותי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד