ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
המשטרה חוקרת

הסטודנט התלונן: הותקפתי מילולית ופיזית במסיבה

בעת מסיבת סטודנטים באוניברסיטה מובחרת בגרמניה הותקף סטודנט יהודי צעיר מילולית ופיזית. עקב כך הוא הגיש תלונה במשטרה המקומית וזו חוקרת את נסיבות המקרה גם בחשד לאנטישמיות

הסטודנט התלונן: הותקפתי מילולית ופיזית במסיבה
מסיבה/הופעה. אילוסטרציה צילום: unsplash

סטודנט יהודי התלונן במשטרת גרמניה כי במסיבת סטודנטים באוניברסיטה הותקף תחילה מילולית ואחר כך פיזית בשל מוצאו היהודי, כך על פי התביעה הגרמנית. 

הסטודנט בן ה-25 סיפר שכאשר עלה מוצאו היהודי במהלך המסיבה שערכה תנועת 'אחווה' באוניברסיטת היידלברג המובחרת בגרמניה ב-29 באוגוסט, הוא ספג עלבונות אנטישמיים, וכמה אורחים השליכו לעברו מטבעות והצליפו ברגליו באמצעות חגורות.

המשטרה והתובעים בודקים האם לאירוע ישנם מניעים אנטישמיים, או שהוא חלק מטקס אחווה המכונה "חגורה", כך דיווחו כלי תקשורת בגרמניה.

"אנו מתייחסים למקרה הזה ברצינות רבה והקדשנו כוח אדם גדול לגלות מה קרה מאז ששמענו עליו לראשונה", כך אמר כריסטופר ווסלק ממשטרת מנהיים לתקשורת המקומית.

מטעם הארגון נמסר: "אחווה תשתף פעולה באופן מלא עם הרשויות, החקירות אינן מופנות נגד 'אחווה' אלא נגד אנשים בודדים" נכתב בהודעה, "אם הטענות נגד מי מחבריה יתבססו, אחווה תגיע גם היא למסקנות לאחר חקירה פנימית, אנטישמיות והתקפות אלימות אינן תואמות את רעיון האחווה".

אנטישמיות בגרמניה סטודנט יהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד