י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
צפו בראיון אצל אמנון לוי

הרבי מברדיטשוב זעק מתוך המערה: "הם לא רוצים שנלמד"

נדמה כי המגיש אמנון לוי מערוץ 13 התאהב בדמויות הציוריות של המגזר החרדי. יממה לאחר הראיון עם איש נטורי קרתא ממאה שערים יואליש קרויס, התפנה לוי לראיון עומק על ענייני השעה מפקיעין הצפונית עם ר' אהרון בוימל המכנה עצמו 'הרבי מברדיטשוב'

הרבי מברדיטשוב זעק מתוך המערה: "הם לא רוצים שנלמד"
בוימל אצל אמנון לוי צילום: חדשות 13

כשהוא יושב עטוף ועטור בטלית ותפילין במערת רבי שמעון בר יוחאי בעיר פקיעין זועק משמח הלבבות "הרבי מברדיטשוב" ר' אהרון בוימל "הם לא רוצים שנלמד תורה".

המראה הלא שגרתי גרם לאמנון לוי ממגישי ערוץ 13 לראיין את בוימל. כשהוא עומד בפתח המערה לצד המעיין ובצילו של עץ החרובים, ניסה הרב בוימל להסביר על מה יצא הקצף.

לטענתו הוא ברח לצפון הארץ, עקב רדיפת הדת כלשונו. כאשר כל הסגרים וההגבלות מכוונים למנוע ולהגביל בצורה סלקטיבית את ציבור שומרי התורה והמצוות.

לוי שאל את ר' אהרון בוימל האם הוא לא חושב שהסיבה היא אכן ריבוי החולים החרדים והאירועים שבהם רואים - לטענת כלי התקשורת - חוסר שמירה על ההנחיות. "נניח ואכן לא שמרו על ההנחיות, נניח שאכן יש חולים רבים במגזר. קח לדוגמא את העיר ביתר עילית, עיר עם 63 אלף תושבים סוגרים את כל העיר בגלל מספר מועט יחסי של חולים? במקום לטפל בהם ולהגביל נקודתית?" שואל הרב בוימל בכאב.

הרבי מברדיטשוב אמנון לוי פקיעין קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד