י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עם סידורי הפרדה מחמירים

בעקבות הביקורת: ראש הממשלה יטוס יחד עם המשלחת

אחרי שספג קיתונות של ביקורת, ראש הממשלה נתניהו ומשפחתו לא יטוסו לארצות הברית במטוס פרטי, אלא יצטרפו למשלחת הישראלית המלאה. נתניהו ומשפחתו חששו להידבק במהלך הטיסה שתכלול עשרות נוסעים וביקשו לטוס בנפרד בעלות כוללת של רבע מיליון שקלים בעידן משבר הקורונה

בעקבות הביקורת: ראש הממשלה יטוס יחד עם המשלחת
ראש הממשלה נתניהו בטיסה-ארכיון צילום: אבי אוחיון, לע"מ

מאז הפרסום בשעות הערב אמש (חמישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להמריא במטוס פרטי, לצד רעייתו וילדיו יאיר ואבנר - לארצות הברית בכדי להשתתף בטקס ההיסטורי של חתימת ההסכם עם האיחוד האמירויות, זכה המהלך לביקורת תקשורתית רבה ובעקבות כך ראש הממשלה ביטל את הטיסה.

בלשכת ראש הממשלה מאשרים היום כי נתניהו ביטל את הטיסה הפרטית ויטוס לצד שאר חברי המשלחת במטוס אל על, לצד עיתונאים ואנשי משרדי הממשלה.

בלשכת ראש הממשלה מסרו: "כדי לא לאפשר לגורמים בתקשורת להסיט את תשומת לב הציבור מהסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות וייתכן גם עם מדינות ערביות נוספות, ראש הממשלה יטוס עם המשלחת במטוס מרווח יותר, עם סידורי הפרדה מחמירים כדי לשמור על בריאותו".

מוקדם יותר תקף יו"ר האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד את ראש הממשלה וכתב: "מטוס פרטי?! עכשיו? מה פתאום מטוס פרטי?! לאנשים אין מה לאכול. אין גבול לניתוק ולאטימות של האיש הזה", צייץ לפיד בטוויטר.

יצוין כי בעקבות החלטתו אמש לטוס בנפרד מחברי המשלחת, הודיעו כמה כלי תקשורת מובילים בישראל כי לא ישגרו כתבים מטעמם בכדי לסקר את הביקור והחתימה.

בתוך כך, על פי דיווחו הבוקר של העיתונאי אורי משגב, משפחת נתניהו התכוונה לטוס לוושינגטון במטוס מנהלים השייך לאיש העסקים אודי אנג'ל, מבעלי 'רשת', כשהעלות היא 250 אלף דולר. הוא הוסיף לפרסם כי גם ראש המוסד יוסי כהן צפוי לטוס במטוס פרטי, כאשר בשלב זה לא ברור, אם וויתר גם הוא על התענוג ויצטרף לראש הממשלה והפמליה בטיסת אל על.

בנימין נתניהו איחוד האמירויות מטוס פרטי הסכם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד