י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שפל חסר תקדים ביחסים

עיתון הבית של ליצמן פותח חזית עם נתניהו: "מפחד רק מהמשפט האישי שלו"

הקרע בין נתניהו לחרדים מעמיק ומגיע לשפל חסר תקדים. במאמר המתפרסם בעיתון הבית של חסידות גור, מתקפה ישירה על ראש הממשלה המוצג כמי שרואה את משפטו לפני כל נושא אחר; "העדיפו את חופשת אוגוסט על פני ראש השנה והחגים היהודים", כך במאמר תקיף במיוחד

עיתון הבית של ליצמן פותח חזית עם נתניהו: "מפחד רק מהמשפט האישי שלו"
ראה"מ נתניהו נואם בכנס 'המודיע' צילום: משה גולדשטיין

בעקבות ההחלטה להטיל סגר בעוד שבוע, ערב ראש השנה, בעיתון הבית של חסידות גור, יוצאים היום (שישי) במתקפה חזיתית כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בטענה כי הוא רואה לנגד עיניו רק את נושא המשפט האישי שלו.

במאמר תקיף שמפרסם בכיר כתבי 'המודיע' בן ציון קולגמן, הוא מאשים את ראש הממשלה דווקא ולא את פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, "העדיפו את חופשת אוגוסט על פני ראש השנה והחגים היהודים".

"כבר לפני כחודש כבר דובר על כך שמקבלי ההחלטות שוקלים אם לעשות סגר בתקופה הקרובה, והם נוטים בהחלטה מתוזמנת מראש להטיל אותו דווקא בחגים", מאשים תחילה קולגמן שמטיל את האשמה רק על ראש הממשלה שלא שמע את דברי הנציגים החרדים שהתנגדו להגביל את מנין המתפללים בתקופת החגים.

קלוגמן מציין: "את הנימוק הם אפילו לא התביישו לומר בגילוי לב ובקול רם: בחודש החגים יש הכי פחות ימי עבודה והפגיעה בכלכלה תקטן". בניגוד לקולות שהאשימו את פרופ' רוני גמזו, ב'המודיע' הולכים על הראש של השותף הטבעי נתניהו, "ראש ממשלת הקורונה בנימין נתניהו המחליט והקובע במדינה ובמיוחד בנושא הקורונה", נכתב.

עוד מאשמים ב'המודיע' כי "למרבה הכאב והבזיון כאשר 'מקבלי ההחלטות' במדינה היהודית שוקלים מה עדיף להם להשבית ולשבש, הם בוחרים לחגוג באוגוסט ולא במועדי תשרי, זה התחדד במיוחד בגישה של נתניהו והאנשים שהוא מסתתר מאחוריהם כמגן אנושי" שנטען כי "הם מתירים בחיוך לכמאה וחמישים אלף אזרחים להצטופף במעברי הגבול לטאבה לקראת ראש השנה אבל נאבקים בכל דרך נגד התפילות באומן של כמה אלפי יהודים, ראש השנה לא מעניין אותם".

שיא המתקפה מגיעה בטענה כי נתניהו והממשלה לא מכבדת את צרכי הדת, "נתניהו חרד ורועד על עצמותיו מהמשפט האישי שלו, שהוא כבר בעיצומו. הוא הופך עולמות ורותם את כל המדינה וכן את שרי המדינות כדי לנסות להציל עצמו מהמשפט המאיים", קלוגמן תוהה, "האם הוא אינו חרד מהמשפט בראש השנה?".

עיתון המודיע בנימין נתניהו נתניהו והחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד