י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי ליברמן וחבריו

הקורונה בפוליטיקה: שני שרים נכנסו לבידוד

מצעד הפוליטיקאים המבודדים נמשך: אחרי ליברמן ושני חברי סיעתו, וגם ח"כ ארבל מש"ס, שני שרים מאגף 'כחול לבן' נכנסים לבידוד למשך השבוע הקרוב

הקורונה בפוליטיקה: שני שרים נכנסו לבידוד
מליאת הכנסת צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

זה כבר הפך לעדכון שבועי, בעקבותיו חברי כנסת ושרים נאלצים להיכנס לבידוד בעקבות חשיפתם לחולים מאומתים. השבוע זה הופך למעניין כאשר שני שרים יכנסו לבידוד וישהו בו גם במהלך ראש השנה.

תחילה עדכנו בלשכת שר התקשורת יועז הנדל כי הוא דרוש להיכנס לבידוד, כי "אחד מעובדי לשכתו של השר התגלה כחיובי לבדיקת קורונה, ובעקבות כך ייכנס השר לבידוד בהתאם להנחיות מערכת הבריאות". לצד זאת עדכנו מלשכתו כי "השר ביצע בדיקה שחזרה שלילית".

בנוסף, גם שר התרבות חילי טרופר מ'כחול לבן' נחשף למנכ"ל משרדו שהתברר כנשא חיובי לקורונה, הוא יכנס לבידוד של שבוע, "השר חש בטוב ועבר בדיקה כבר ביום חמישי האחרון בה יצא שלילי לנגיף. השר ימשיך לנהל את ענייני משרדו מביתו", נמסר.

השרים הנדל וטרופר מצטרפים לחבר הכנסת משה ארבל מש"ס, ששוהה בידוד בעקבות חשיפתו לחבר הכנסת ינון אזולאי ממפלגתו שנמצא חיובי לנגיף. חבר הכנסת ארבל צפוי לצאת מבידוד במהלך השבוע עוד קודם ראש השנה.

גם חצי מסיעת 'ישראל ביתנו', חברי הכנסת אביגדור ליברמן, עודד פורר ויבגני סובה נכנסו בשבוע שעבר לבידוד לאחר שנחשפו לראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שנמצא חיובי לנגיף.

יועז הנדל חילי טרופר קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד