י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שבועת הרופאים

ברוקלין: מאבק בין בית חולים לרופא על רקע אנטישמיות

בית החולים פרסביטריאן בברוקלין - ניו יורק, מנסה לפטר רופא מוסלמי, שנאבק באופן משפטי נגד המהלך. הוא מואשם שפרסם פוסטים אנטישמיים נגד יהודים, בעודו מטפל ברבים כאלה במסגרת בית החולים

ברוקלין: מאבק בין בית חולים לרופא על רקע אנטישמיות
אילוסטרציה צילום: pexels

מאבק שנמשך שנה בין רופא לבית חולים בניו יורק המנסה לפטר אותו בגלל פוסטים אנטישמיים יחזור להמשך דיונים בבית המשפט בשבוע הבא.

בית החולים פרסביטריאן בברוקלין - ניו יורק, ניסה לפטר את וואליד חאס מתפקידו כרופא ילדים מאז שנת 2019, כך מדווח אתר 'הפורוורד' ביום חמישי האחרון. בשנים האחרונות כתב חאס פוסטים אנטישמיים ברשתות החברתיות: "לך הכה ציוני", "אתה סומך על היהודים - אני מעולם לא עשיתי זאת" ו"אני מקווה שרק ישראלים יקבלו אבולה". הוא כתב כי אמו של נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי הייתה יהודייה, כלומר היא שייכת ל"קבוצה גבוהה יותר המנהלת את העולם המושחת". קונספירציה מוכרת שהיהודים שולטים בעולם.

חאס התקבל לתוכנית מיוחדת של בית החולים, אך אז הודיעו לו שהוא נמצא לא מתאים. הוא תבע את בית החולים, והוא התקבל שוב לתוכנית.

בית החולים, המטפל בחולים יהודים רבים, ערער על ההחלטה ונציג מטעמו יגיע לטעון את טענת בית החולים בדיון שיערך ביום רביעי בבית המשפט העליון בברוקלין. לדברי בית החולים, חאס אינו יכול להישאר בתוכנית, מכיוון שחלק מההודעות שלו עודדו אלימות.

"הודעות אלה גרמו למצוקה קשה וקיצונית בתוכנית מכיוון שהיא פגעה ביכולתה של התוכנית לשרת אוכלוסיית חולים המורכבת ממספר רב של יהודים אורתודוקסים", נכתב באחד הסעיפים בכתב ההגנה של בית החולים.

רופא אנטישמי בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד