י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אפליית בתי הכנסת

ליצמן מאיים על נתניהו: במקרה והסגר יאושר - אתפטר מהממשלה

בשעות הקרובות אמורה הממשלה לדון באישורו של הסגר הצפוי במדינה החל מערב החג. אך בסביבתו של השר יעקב ליצמן מבהירים כי המהלך יתקל בהתנגדות חריפה ואף בפרישה מהממשלה במקרה והסגר יאושר • לדברי השר ההחלטה להתמקד בהטלת סגר בתקופת החגים היא תמוהה 

ליצמן מאיים על נתניהו: במקרה והסגר יאושר - אתפטר מהממשלה
נתניהו וליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שעות לפתיחת ישיבת הממשלה: השר יעקב ליצמן משגר מסר לראש הממשלה כי במקרה ויוטל סגר כללי בחגים הוא יפרוש באופן מיידי מהממשלה, לקראת הדיון הצפוי להיפתח בשעות הצהרים המקודמות.

ליצמן הבהיר בשיחה עם ראש הממשלה בימים האחרונים כי אישור הסגר הכללי משמעותו פרישה מהממשלה, כשכבר ביום שישי היה ניתן לראות את הזעם כלפי ראש הממשלה בביטאון החסידות ׳המודיע׳.

הזעם של ליצמן כבר עלה בשבועות האחרונים אחרי שאמר בכמה הזדמנויות כי הטלת סגר בחגים ולא בחודש אוגוסט מעלה סימני שאלות על התנהלות הממשלה שמעדיפה לסגור את הציבור דווקא בחגי ישראל כשציבור גדול ימנע מללכת לבית כנסת בימים הנוראים.

ביום חמישי זעם השר ליצמן על החלטת הממשלה בעניין בתי הכנסת, אמש לאחר התיקון היה נראה כי ליצמן מתרצה, אבל בסביבתו מבהירים כי האיום בהתפטרות עומד בשלו, והמשמעות כי אישור הסגר יביא להתפטרותו המידית מהממשלה.

בתוך כך, קודם ישיבת הממשלה נועד השר יעקב ליצמן עם ראש הממשלה, ובסביבתו אומרים כי התפרטותו היא וודאית ועומדת על 99.9% שאכן כך יקרה.

יעקב ליצמן סגר ראש השנה תש"פ ביבי נתניהו קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד