י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ישיר בכלא?

הזמר הפר הנחיות, נתפס וברח ממעצר

זמר מפורסם בציבור הערבי נעצר אחרי שהפר את מעצר הבית שהוטל עליו בגלל הופעה בחתונה, ויצא שוב לחתונה שנערכה בניגוד לכללי הבריאות

הזמר הפר הנחיות, נתפס וברח ממעצר
אסיר אזוק ברגליו. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עוברים ממילים למעשים: משטרת ישראל עצרה זמר מפורסם בציבור הערבי לאחר שתועד מרקיד חוגגים בחתונה שנערכה בכפר נחף שבגלל.

בעקבות מידע על הערכות לקראת חתונה שהייתה אמורה להתקיים אתמול בערב בהשתתפות של מאות אנשים בכפר נחף, הגיעו שוטרי משטרת ישראל למקום. אבי החתן עוכב לחקירה ובנוסף עוכב הזמר של האירוע תושב דיר אל אסד, שכונה "ענק הזמרים" ואשר הרקיד אתמול עשרות אורחים כשהם ללא מסכה במסיבה מקדימה לאירוע החתונה.

הזמר, רפעת אל-אסדי שמו, תועד בחתונה שנערכה בכפר נחף שבגליל, ובעיצומה פנה אל מול המצלמות לראש הממשלה בנימין נתניהו והכריז כי החתונה תיערך למרות ההגבלות. הוא נעצר ונחקר ושוחרר למעצר בית של חמישה ימים, נקנס ב-5,000 שקל ואף נאסר עליו להופיע בחתונות למשך שבועיים.

חשבתם שהאיש הסתגר בביתו? שעות בודדות לאחר ששוחרר הגיעה המשטרה לביתו לוודא כי הוא אכן מקיים את תנאי השחרור אך הזמר לא היה בבית. ברור קצר העלה כי נמצא בחתונה נוספת ומרקיד את החוגגים.

למרות הידיעה שהגיע בזמן אמת נמנעה המשטרה מלעצור את הזמר בעיצומה של החתונה, אלא המתינה עד לסיומה ואז עצרה אותו. "השוטרים פעלו במהירות לאיתורו ולמעצרו", מסרו במשטרה. "משטרת ישראל פועלת כל העת למען בריאותו ושלומו של הציבור ולא תאפשר לגורמים שונים לפגוע בו ולהפר את הדין". הזמר מובא היום לבית משפט השלום בעכו לדיון בהארכת מעצרו.

מעניין לציין כי למרות שזמרים ואמנים רבים תועדו כשהם מפרים את הוראות הבריאות, עד כה לא דווח על מעצר שבוצע בנסיבות הללו.

בתגובה לפרסומים על ההפרה המתועדת והפומבית של הוראות הבריאות ממונה הקורונה, פרופ' רוני גמזו, שנחשף לתיעוד, פנה לזמר בזעם ואמר: "מי אתה שתזלזל ותסכן את חייהם של אנשים שיחלו בקורונה? איך אתה מתעלם מההוראות ותורם להפצת התחלואה בחברה הערבית?". גמזו הוסיף כי "מה שעשית אינו מעשה גבורה, אלא סטירת לחי לרופאים, לאחיות ולכל הצוותים הרפואיים שעושים כמיטב יכולתם להציל את חייהם של אלה שנפגעו ממחלה איומה זו, ומטפלים במאות חולים כתוצאה מהחתונות שאתה שר בהן. הם עוזבים את בתיהם ועובדים מסביב לשעון, חושפים את עצמם לסכנה למענכם. ואתה מזלזל בכל המאמצים והניסיונות להציל את החברה ואת כל היישובים הערבים ממגפה זו".

 

קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד