י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"מקווה ומייחל שיחזור"

ההתפטרות של ליצמן: התגובות במערכת הפוליטית

התפטרותו הדרמטית של השר ליצמן מהממשלה בעקבות הסגר שמוטל בחגים, מובילה למטר של תגובות במערכת הפוליטית. ראש הממשלה: "מעריך את יעקב ליצמן ואני גם מכבד את ההחלטה שלו"

ההתפטרות של ליצמן: התגובות במערכת הפוליטית
ליצמן צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

במערכת הפוליטית מגיבים להתפטרותו של השר יעקב ליצמן, והשרים אף קוראים לו לחזור מהתפטרותו. שר הבריאות אדלשטיין משיב לטענות שהטיח ליצמן נגד פרופ' גמזו וטוען כי אין כל כוונה לפגוע בנושא הדת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בתגובה להתפטרות: "הצטערתי מאוד על החלטתו של השר ליצמן לפרוש מהממשלה. אני מאוד מעריך את יעקב ליצמן ואני גם מכבד את ההחלטה שלו. אנחנו חייבים להתקדם, לקבל את ההחלטות הנדרשות למדינת ישראל בתקופת הקורונה וכך נעשה בישיבה הזאת".

השר אריה דרעי מסר לאחר התפטרותו: "צר לי מאד על התפטרות חברי יעקב ליצמן מהממשלה. נמשיך ביחד בממשלה ומחוצה לה להיאבק בנגיף הקורונה למען בריאות תושבי המדינה. אני מקווה ומייחל שליצמן עוד יחזור לממשלה כדי שנמשיך לעבוד ביחד בעז"ה למען העם והמדינה".

שר הבריאות יולי אדלשטיין אמר: "צר לי על התפטרותו של ידידי שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן". בהמשך דבריו התייחס שר הבריאות לביקורת שהטיח ליצמן. "על כולנו לזכור שאין כאן איש נגד היהדות. כולנו בעד מאבק בנגיף. כל פעולות משרד הבריאות וממונה הקורונה פרופ' רוני גמזו נועדו לתכלית הזאת בלבד".

יושב ראש הכנסת יריב לוין מסר: "אני מצטער על פרישתו של השר יעקב ליצמן מהממשלה. יש לי הערכה עצומה למנהיגותו ולעשייתו לאורך שנים בממשלה ובכנסת. אני מאוד מקווה שתימצא הדרך שתאפשר את המשך כהונתו בממשלה. השותפות הזו חשובה בימים רגילים ועל אחת כמה וכמה בימים מורכבים אלה".

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני מסר: "שוחחתי עם ידידי הרב ליצמן ואמרתי לו בשם חברי סיעת דגל התורה שאנו מצטערים על התפטרותו מהממשלה.
כולנו תקוה שהנסיבות ייפטרו והוא יוכל לשוב לתפקידו במהרה".

יעקב ליצמן בנימין נתניהו אריה דרעי משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד