י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

הופכים את סעודת החג לאירוע עם "ראשל אירועים"

אחרי תקופה כל כך ארוכה של חוסר ודאות, ההתרגשות לקראת החגים גבוהה מאי פעם. אז איך תשדרגו את אווירת החג שלכם? ובאיזה קונספט תעצבו את השולחן? ארגנו לכם השראה לארבעה קונספטים לעיצוב שולחן עם שולחנות מלאים באקססוריז ממותגים ואביזרים בסטייל הכי יוקרתי שיש

הופכים את סעודת החג לאירוע עם "ראשל אירועים"
שולחן חג מושלם צילום: ראשל אירועים

התפוח לא נופל רחוק מהעץ | קונספט התפוח

אחד הצבעים הכי אהובים והכי מרעננים הוא ירוק-תפוח. מעבר לעובדה שתפוח הוא אחד הפירות שמככבים בטקס הסימנים של שולחן החג, הצבע גם מסמל התחדשות, רעננות ושנה חדשה בפתח. אין ספק שאחרי מה שכל העולם עבר, אף אחד לא היה מתנגד לקצת FRESH בחיים

אז כמו שכבר אמרנו, אין ספק שהקונספט הירוק עושה הרבה כבוד לתפוח והעיצוב כולל כלי ירוק מרכזי המעניק גובה ושזור עם פרחים חיים ותפוח שמתחבר לקונספט הכללי שבחרנו.

ואם כבר אנחנו בסעודת חג ורוצים שכל סועד ירגיש כמו מלך, דאגנו לכל סועד לפלייסמנט נחושת שמתחבר לירוק הטבעי ולסדר הסימנים בגווני הקפה, ברכון קטן ושני תפוחונים המוסיפים חן וטאצ'. גם המפית קיבלה תג מיתוג קטן שמוסיף המון יוקרה ומיתוג.

ואם כבר עסקנו באווירה – אין כמו שלישיית נרות קטנים במרכז השולחן, הקשורים בסרט עבה ומעליהם קשירה עם סרט רפיה דק יותר, שניהם בגווני הקונספט. הנה עוד הוכחה שלפעמים הפרטים הקטנים הם אלו שעושים את ההבדל.

עץ הרימון נתן ריחו | קונספט כתר הרימון

עוד מוטיב אהוב ומוכר מתקופת החגים הוא הרימון. הפעם כדי להדגיש את אצילות הפרי עם צבעו האדום העז, בחרנו לשמור על מראה נקי וקסום ולכן ערכנו את השולחן עם מפה לבנה בעלת הברקות קטנות.

החישוק במרכז השולחן שזור בפרחים וברימונים המתחברים עם הקונספט הכללי של עיצוב השולחן. בנוסף, הבחירה באלמנט עגול שמסמל את המחזוריות של מעגל השנה, מוסיפה תוכן וערכים לסעודה החגיגית.

להשלמת חווית האירוח, כל סועד מקבל גביע אדום עם כיתוב "שנה טובה", לוח "יהי רצון" עם ברכות הסימנים בחיתוך רימוני, ורימון שקוף וממותג מלא במיני מתיקה מופלאים.  

לסיום, לא נוותר גם על מפית בצבע המפה, מונחת על אנדרפלייט שקוף ויוקרתי ומעוטרת בענף רימונים מיניאטוריים שמוסיף צבע וחגיגיות לצד היוקרה והמקוריות.

על הדבש ועל העוקץ | קונספט זמזום הדבורה

והפעם נלך לכיוון יותר דרמטי ולא שגרתי, עם צבעים מנוגדים מלאי קונטרסט ועוצמה שמכניסים לנו אווירה חגיגית מלאה בדבש ומתיקות, ומסמלים עבורנו התחלה של שנה מלאת חיים ואנרגיות חיוביות.   

כדי לשלב את החיות והיופי של הפריחה המאפיינת את העונה בשולחן החג, הצבנו שלישיית כלים שחורים ודרמטיים שזורים בפרחים צהובים ומאירים.

גם כאן בחרנו לתת לכל סועד את המקום המכובד שלו עם פלייסמנט שחור המעניק קונטרה למפה הלבנה, חבק מפיות שחור ויוקרתי וטאץ' שובב עם מיתוג ודבורה קטנה על הכוס שעושה הרבה באזז.

להשלמת המראה, וגם כי אין דבורה בלי דבש, הצבנו ברחבי השולחן צנצנות דבש אקריליות וצנצנות עם מקרונים צהובים שמוסיפים נגיעה של צבע ויופי לחגיגה.

כל הנוצץ זהב | קונספט זהב ומלכות

לסיום הגענו לקונספט המנצנץ ביותר עם הזהב במנצח שתמיד נותן לנו להרגיש בארמון מלכים ומעניק לנו תחושת יוקרה מיוחדת ואווירה עילאית מסביב.

את מרכז השולחן, קישטנו עם שני חצאי כדורי פרחים לבנים וחגיגיים, שמוצבים על אגרטלים שקופים ואקסלוסיביים. בנוסף, עיטרנו לאורך המפה בנרות, גבוהים ונמוכים, שמוסיפים עניין ומלכות לאווירת החג בסעודה.

כדי להשלים את תחושת המלכות, כל סועד קיבל אנדרפלייט יוקרתי וזהוב, מפית בד איכותית סגורה עם חבק פרנזים בגווני שמנת, ומעליה נוסח "יהי רצון" עם סדר הסימנים לנוחיות הסועדים.

וכמו שכבר הזכרנו בעבר, ואנחנו אוהבים להזכיר תמיד – כדי לקבל קונספט מושלם ותפור מההתחלה ועד הסוף חשוב לתת דגש לפרטים הקטנים שעושים את ההבדל ומראים על חשיבה יצירתית ומעמיקה. הפעם נעזרנו בקופסאות זהב ממותגות ומלאות במיני מתיקה בתפילה שיפתחו שנה מתוקה לא פחות.

אז לאיזה קונספט הכי התחברתם? רוצים שולחן חג מלכותי ומוזהב? או אולי מלא ושזור ברימונים או תפוחים? ומה לגבי אלמנט הדבש והדבורה? לא משנה מה תבחרו – את כולם תוכלו למצוא באתר של "ראשל אירועים", להתרשם ולקנות כך שתוכלו להיות רגועים שאת השנה הקרובה תפתחו ברגל ימין!

ועכשיו במיוחד לקוראי בחדרי חרדים! קובץ חינמי להדפסה בבית עם תגי מפיות חגיגיים שישדרגו לכם את שולחן החג ויוסיפו עניין והתחדשות! רוצים לקבל את הקובץ לתיבת המייל שלכם? לחצו כאן>> 

ראש השנה עיצוב שולחן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד