1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. פרסום ושיווק

אורי מכה שנית: עוד פרסומת גאונית מבית הידורית

אחר הצלחתה המסחררת של הפרסומת הראשונה מבית היוצר של אפקס הפקות ובכיכובו של אורי לייזרוביץ', מגיע הפרק השני בסדרת הפרסומות. מפתיע לא פחות יש לציין • הפעם כוכב הקמפיין עובר מדמות השדכן למשבצת של בחור בפגישת שידוכים ביזארית למדי...

יוסי אורצל כתבה מקודמת, כ"ד אלול תש"פ 13/09/2020 19:33

הפגישה המסתורית אורי בפגישה אורי בפגישה צילום: מתוך הסרטון

השקת הקמפיין של המוצרים החדשניים לשבת מבית הידורית, הפכה לשיחת היום בציבור בכלל ובעולם השיווק והפרסום החרדי בפרט.

מאחורי הקמפיין הענק והפרסומות המושחזות, מושקע הון עתק ועבודת בימוי ענקית שבהחלט העלתה את סטנדרט הפרסום במגזר החרדי לרף גבוה במיוחד.

לאחר שבפרסומת הקודמת אורי לייזרוביץ', התגלה כשדכן לא יוצלח, הפעם הוא עובד לתפקיד הבחור בשידוכים. אלא ששם מצפה לצופה הפתעה גדולה לא פחות... 

רוצים להכיר מקרוב את הצעת השידוך של אורי? לחצו כאן>>>

קרדיט: הני וינברגר - אפקס הפקות וידיאו: 052-6785913
Apex9819@gmail.com









הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
  1. נחמד הקודמת יותר מוצלחת  (ל”ת)


    • בהחלט (ל”ת)

      הממונה על ה'בהחלט'.

  2. תפסיקו לעוף על עצמכם עם "הפרסומת הגאונית" ש"כל הציבור מדבר עליה", "ההשקעה האדירה" אם  

    אמיתי

    • וואלה צודק לגמרי! (ל”ת)


  3. מפרסם טוב הוא המדבר בשפת הקוראים, אז ממתי בחור "צועק" על בחורה בפגישה  

    מבין

    • זה בכוונה ככה וזה הרעיון אף אחד לא הוטעה זה אמור לגרום אי נוחות ואז רואים בכלל שהוא מדבר לפלטה. (ל”ת)


    • אצל ליטאים ... 

      שלי

  4. לא מוצלח!  (ל”ת)


  5. בחדרי עושה פרסומת לפרסומת  (ל”ת)


  6. לא מוצלח  (ל”ת)

    במחשבה תחילה

  7. יפה  

    חנניה

;