י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מאות מתים ביום ל"ע

מומחים מזהירים: "השילוב של קורונה ושפעת עלול להפוך אותנו לאיטליה"

כל המומחים מזהירים מפני החורף המתקרב כאשר יחד עם הקורונה המצב עלול להוביל לקטסטרופה במערכת הבריאות ולמאות חולים ביום רח"ל ^ כעת הפתרון של מרן החתם סופר ורבי חיים ויטאל שהובטח עליו כי "ישלים שנתו" - נמצא בהישג ידכם

מומחים מזהירים: "השילוב של קורונה ושפעת עלול להפוך אותנו לאיטליה"
המקובל הצדיק רבי בניהו שמואלי צילום: באדיבות המצלם

מומחי הבריאות בישראל ובעולם מזהירים מפני החורף הקרוב, כאשר השילוב בין הקורונה לשפעת העונתית עשוי להוביל לקטסטרופה במערכת הבריאות ולפי המומחים עלול ח"ו לגרום למאות חולים ביום ה"י. אלא שכעת, ערב ימי הדין יש לכם אפשרות נדירה לערוך פדיון נפש על פי סודות הקבלה כפי שנהג רבי חיים ויטאל תלמיד האר"י הקדוש שכתב "והעושה פדיון נפש באופן זה בודאי משלים שנתו".

המקובל הגדול רבי בניהו שמואלי שליט"א יערוך עבורכם פדיון נפש להצלה ושמירה בשנה הקרובה, בסכום סמלי של 72 שקלים לשני מעמדי הפדיון, בערב ראש השנה ובערב יום הכיפורים, לשמירה לברכה ולהצלחה, כאשר הסכומים יועברו לאברכים צדיקים השוקדים על לימודם.

למסירת שמות אונליין לפדיון נפש למוסדות הרב שליטי"א ע"פ סודות הקבלה לחצו כאן

בספר "פרי עץ חיים" כתב על חשיבות הפדיון, וזה לשונו: "ופדיון נפש זה הוא תועלת ותרופה לכל צרה שלא תבוא, ובפרט לחולים "שיתרפאו במהרה, וכבר היו מנסים ובודקים אותו יותר מאלף פעמים, והיה מועיל בעזרת ה' תכף באותה שעה, והייתה ניכרת תועלתו ותרופתו לכל אדם והיו אומרים מה גדלו מעשיך ה'".

גם בזמן מלחמת נפוליאון, ערך מרן החתם סופר, "פדיון נפש" עפ"י הקבלה, לכל השמות של אנשי העיר פרשבורג, ובזמן ההפצצות הנוראות, לא מת אפילו יהודי אחד, על אף שנחרבו כל בתי העיר, מלבד ארבעה בתים, ויהי לפלא גדול.

מעמד פדיון נפש נערך ע"י הגאון המקובל רבי בניהו שמואלי שליט"א ראש ישיבת המקובלים 'נהר שלום', וראש מוסדות המייש"ר בבת ים אשר מלבד ספריו הרבים בנגלה ובנסתר, חיבר ספר מיוחד על כוונות הפדיון נפש, בהסכמתו של מורו ורבו ראש המקובלים רבי יצחק כדורי זצוק"ל. וידוע שגם מרן רבי יצחק כדורי זצוק"ל, היה מעביר מעות פדיון לידי רבינו הגאון רבי בניהו שמואלי שליט"א, בכדי שיערוך בעבורו "פדיון נפש" בערב ר"ה וערב יוה"כ.

למסירת שמות אונליין לפדיון נפש למוסדות הרב שליט"א ע"פ סודות הקבלה לחצו כאן או חייגו  079-66-888-66

 

 

רבי בניהו שמואלי קורונה איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד