י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הסאגה הסתיימה

חגיגה באחיסמך: גני הילדים נפתחו

אחרי מאמץ מיוחד לאשר את המבנים ולסיים את הביורוקרטיה, נפתחו גני הילדים בשכונה החרדית המתפתחת. ראש העיר ורב השכונה בירכו

חגיגה באחיסמך: גני הילדים נפתחו
פתיחת גני הילדים באחסימך צילום: באדיבות המצלם

התרגשות רבה עטפה את תושבי שכונת אחיסמך במעמד רב רושם שהתקיים היום (ראשון) בקביעת מזוזה למתחם החדש והמפואר של רשת גני הבנות פרי הילולים בשכונה. בכך הסתיימה סאגה ממושכת. כזכור, בתחילת שנת הלימודים התעכבה פתיחת השנה בגני הבנות בשכונה החדשה המתאכלסת במהירות שיא, מכיון שמבני הגנים היו ללא טופס 4.

ראש העיר עו"ד יאיר רביבו יחד עם מ"מ ומחזיק את תיק החינוך בעיריית לוד מר יוסי הרוש, הפכו כל אבן ועשו כל מאמץ כדי לזרז את פתיחת שנת הלימודים ובשל כך ראש העיר אף חתם באישון ליל על טפסי 4 של הגנים.

במעמד קביעת מזוזה נוכחו המשתתפים בהשקעה הגדולה של רשת פרי הילולים שמטפחת את הגנים ואף דאגה לרכוש ציוד במאות אלפי שקלים עבור גני הבנות, בכדי שלא יחסר דבר לנוחות הילדות והצוות. ראש העיר וצוותו שיבחו מאד את ההשקעה של רשת הגנים אשר ניכרת בבחירת צוות גננות איכותי וההשקעה גם בפרטים הקטנים.

כיבד את המעמד המרא דאתרא הגאון רבי חזקיהו אברהם ברוידא אשר נשא דברים בשבח ראש העיר וחברי המועצה העושים כל שביכולתם לסייע לתושבים, כן, ציין הרב את יוזמתם של מנהלי הרשת לטפח ולרומם את הבנות היקרות ואת הקשר ההדוק בין מנהלי הרשת לראש העיר וחברי המועצה וסיים בברכה לקהל הנכבד בברכת שנה טובה ומתוקה באחדות מלאה, ושהשנה הבאה תשפ"א תהא שנת 'מ"אשפת" ירים אביון'.

ראש העיר הודה לכולם על החמימות הרבה ועל שיתוף הפעולה יד ביד לכל אורך הדרך מתוך כבוד והערכה הדדית, בנוסף, ציין את הייחודיות של השכונה ואת הקשר המיוחד שיש לו עם המרא דאתרא. ראש העיר הוסיף על כך שגני הבנות הינם סמל ומופת לערים האחרות והוא בטוח שכל הארץ יבואו ללמוד מהם.

מנהל הרשת הרב שלמה קרלנשטיין דיבר בשבח ראש העיר, חברי המועצה ונציגי העירייה אשר עמלים רבות להצלחת רשת גני הבנות, וסוכם על המשך שיתוף פעולה פורה על מנת להביא את המיטב לתושבי השכונה החדשה.

תודה מיוחדת הזכירו כולם לרב א.ד. מהעסקנים הנודעים בשכונה, העסוק ללא לאות לקדם את שכונת אחסימך ולדאוג לכלל תושביה לכל הנצרך להתפתחות השכונה בקלות ובנעימות. 

באירוע המרגש כיבדו את המעמד המרא דאתרא הגרח"א ברוידא, ראש העיר יאיר רביבו, מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס, מ"מ ומחזיק תיק חינוך מר יוסי הרוש, נציג המגזר החרדי בני סיתאלכיל, חברי מועצת העיר איש אחיסמך הרב א.ד. מנהלי אגפים אורחים רבים וחשובים ובני הקהילה.

 

 

 

 

אחיסמך גני ילדים הרב ברוידא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד