ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
תיק חדש?

דיווח: נתן אשל העביר כספים מאדלסון לנתניהו

למרות שלא נפתחה חקירת משטרה בנושא, כתב המשפט אביעד גליקמן, מעלה שוב את החשד שיועצו הקרוב של נתניהו, נתן אשל, שימש כצינור להעברת כספים מבעלי 'ישראל היום' שלדון אדלסון לראש הממשלה נתניהו

דיווח: נתן אשל העביר כספים מאדלסון לנתניהו
בנימין נתניהו/שלדון אדלסון צילום: יוסי זליגר/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

תחת הכותרת, "‏סיפור מטורף שמסתתר בין כל הר המסמכים שהוגשו היום בתיקי נתניהו", דיווח הערב (ראשון) כתב המשפט אביעד גליקמן ב'חדשות 13' כי נתן אשל, איש סודו ואמונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו היה חשוד בשוחד, תיווך לשוחד והדחה בחקירה. על פי החשד אשל שימש כצינור בין בעלי 'ישראל היום', שלדון אדלסון, לראש הממשלה נתניהו. המשטרה חשדה שאדלסון מעביר כסף לאשל שיעביר אותו לטובת הוצאות למשפחת נתניהו!.

על פי דיווחו של גליקמן, בעקבות ‏החשד הזה, חתם ראש יאח"ה כורש ברנור על צווים להאזנת סתר לאשל במרץ 2017 גם לנייד שלו וגם לבית שלו. חודשיים לאחר מכן, במאי 2017, אדלסון מעיד בתיק 2000 אולם לא נשאל על כך. לדעתי טעות גדולה. לדידו של הכתב; "חשדות חמורים מאוד שלבסוף הסתיימו עם סגירת התיק".

עוד עלה מהמידע שבידי המשטרה כי אדם בכיר בסביבת נתניהו היה מתקשר לעמוס רגב עורך העיתון (ישראל היום. דאז) לפני סגירת העיתון ונותן לו הנחיות. כך על פי דיווחו של גליקמן 'בחדשות 13'. 

בתגובה צייץ כתב המשפט של 'גלובס' אבישי גרינצייג לאביעד גליקמן; "‏‎רק להעיר ש'הסיפור המטורף' לא הבשיל אפילו לחקירה גלויה".

נתן אשל אביעד גליקמן שלדון אדלסון ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד