י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ליצמן התחנן: הצילו את החיסון! • צילומים

בכינוס שארגן סגן שר הבריאות ח"כ ליצמן השתתפו עשרות אנשי חסד מתחום הרפואה • אורח הכבוד היה האדמו"ר ממודז'יץ • סגן השר קרא למתאספים: תדאגו שהציבור יתחסן! • סיקור, וידאו ותמונות

ליצמן סגן שר הבריאות נושא דברים
ליצמן סגן שר הבריאות נושא דברים

ביוזמת סגן השר ליצמן, סגן שר הבריאות, הגיעו הערב עשרות מראשי ארגוני החסד ומערך הרפואה החרדי, ביניהם בכירים העוסקים בתוחום ההתנדבות ועסקני רפואה בולטים.

האירוע, שהתקיים באולמי 'אם וילד' בבני ברק נועד למטרה אחת: היכרות ושיתוף פעולה פורה בין כל זרועות החסד העוסקים בתחום הרפואה, תוך כדי מתן דגש חשוב מאד על הבלימה העיקרית נגד שפעת מקסיקו העולמית.

במהלך הכינוס הועברה בפני המשתתפים הרצאה מיוחדת בנושא ההתמודדות עם שפעת H1N1 ע"י ד"ר איתמר גרוטו, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות. ד"ר גרוטו אף קרא לנציגי הארגונים להגברת המודעות להתחסנות מפני מגיפת השפעת העולמית והרחיב על מבצע ההתחסנות הארצי של משרד הבריאות שנמצא בעיצומו וקרא לארגוני הרפואה לעודד את הציבור להצטרף למאות אלפי איש המתחסנים מדי יום בלשכות הבריאות ובקופות החולים ברחבי הארץ.

רב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ דיבר בכינוס המיוחד והביע תקוותו ששיתוף הפעולה מצד כל הארגונים תביא לברכה בעשייתם למען הכלל ושיבח את סגן השר ליצמן על היוזמה ופעילותו בכל תחום להביא רפואה ומרפא לכלל הציבור.

מנכ"ל משרד הבריאות הד"ר איתן חי-עם שיבח על ההזדמנות להופיע לנציג הרפואה בציבור החרדי וקרא להם להשתתף בפעילות ההסברתית לעידוד ההתחסנות מפני השפעת העולמית. "תפקידנו כעת למנוע את האסון הבא וזה בעזרת השתדלות מצידנו ובעזרת ד' לא נדע צער ונוכל לעבור את המגיפה בדרך קלה יותר".

כמו כן נשא דברים כ"ק האדמור ממודז'יץ, שהסביר את מעלת החסד שנעשית בכל שנות קיומנו כעם ישראל, אבל מעלת החסד היותר גדול הוא לעבוד ביחד בשיתוף פעולה,

זה דבר גדול לעם ישראל, להועיל ולעזור לו ביחד, תוך כדי שגורמים לקידוש ה' גדול כשרואים את כל אלו שמוסרים נפשם בשביל השני, ומשלבים כוחות ביחד כדי להצליח. זה סוד ההצלחה הגדולה בעם ישראל, האחדות.

בתום הכינוס ניתנה האפשרות לראשי ארגוני הרפואה להופיע בקצרה בפני המשתתפים. חלקם אף ניצלו את ההזדמנות להדגיש את הנושאים החשובים להם ושבהם הם עוסקים ביום יום.

כן שיבחו על היוזמה הברוכה כשלראשונה הופיעו יחדיו כלל ראשי הארגונים הפועלים כל אחד בדרכו להבאת מזור ורפואה לאלפים ורבבות מעם ישראל, בתחומי רפואה שונים ומגוונים. המשתתפים התפזרו בתחושת סיפוק עילאית, תוך קבלת חיזוק רב להמשך עשייתם הברוכה, שבערב זה זכו להוקרה נרחבת ולתהילה מצד סגן שר הבריאות, שבחר להוקירם ברבים ולעודדם בהמשך פעילותם.

<















































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד