י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תועד מאחורי הקלעים

רוני גמזו זועם: "למה לא סידרו לי חצובה?"

גם לאיש הכי עסוק במדינה בימים אלו - פרוייקטור הקורונה, יש רגשות, והם גואים ומתפרצים. אמש (ראשון) הוקלט פרוייקטור הקורונה רוני גמזו בשטף של התבטאויות קשות על כך שכולם מזלזלים בו, ולא אוהבים אותו. כשאפילו ראש הממשלה לא נשאר לצפות בנאומו • צפו בתיעוד

רוני גמזו זועם: "למה לא סידרו לי חצובה?"
רוני גמזו צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

פרוייקטור הקורונה, הפרופסור רוני גמזו, השוהה בבידוד, זועם על היחס של בכירי המדינה ומשרד הבריאות כלפיו, ובמקביל על ההתנהלות הלוגיסטית הכושלת מולו של כלי התקשורת.

במהלך השידור אמש בהצהרה שמסר לאחר החלטת הממשלה להטיל סגר כללי לשלושה שבועות, גמזו הוקלט מאחורי הקלעים מתלונן על כך שמזלזלים בו.

בהקלטה, שהתפרסמה היום לראשונה בתוכנית "הבוקר הזה" ב'כאן רשת ב', נשמע הפרוייקטור כועס על כך שלא ידע על עצם קיום מסיבת העיתונאים, ושנאלץ להופיע בה בצורה לא מכובדת כשהוא מחזיק את הטלפון הסלולרי שלו בעצמו "מצחיקים אתם, פשוט מצחיקים. ידעתם על זה יום שלם, רק אני לא ידעתי". רתח גמזו. והוסיף "למה ברגע האחרון? למה לא לסדר לי חצובה? למה לא להביא לי איש צילום, למה? זה פריים טיים טלוויזיה. למה?".

נציגת משרד הבריאות נשמעת עונה לגמזו: "אנחנו מנסים לעשות הכי טוב שאפשר כרגע". בתשובה אומר גמזו: "כרגע כן, ברור. אבל ידעתם על זה יום שלם, רק אני לא ידעתי. איזה תנאים אלו להופיע בפריים טיים, מה אני - קוסם?".

עוד הוקלט גמזו כשהוא מתייחס לחוסר האהדה הציבורי כלפיו בשבועות האחרונים: "את חושבת שבאה לי מסיבת העיתונאים הזאת?". מנגד השיבה לו נציגת משרד הבריאות: "רוני, אנחנו אוהבים לשמוע אותך מדבר". גמזו הוסיף: "את מדברת בשם האנשים שאני הולך לסגור להם את הקניונים והחנויות?" נציגת משרד הבריאות מצידה מחזקת אותו ומשיבה: "כן, גם בשמם". גמזו: "בשמם? הם לא אוהבים אותי כל כך. פעם, הייתה תקופה". התאונן גמזו על מר חלקו...

עוד פורסם הבוקר, כי פרוייקטור הקורונה פגוע גם מכך שאפילו ראש הממשלה לא נשאר להאזין לו אלא יצא מהאולם מיד אחרי שסיים את נאומו. ואמר כי מדובר ביחס מזלזל במיוחד.

מטעמו של פרופסור גמזו נמסר בתגובה לתאגיד החדשות 'כאן'. "מדובר בתקלת תקשורת נקודתית בין דוברת 'מגן ישראל' לפרופסור גמזו. הודעה על מסיבת העיתונאים נשלחה לו בזמן אך בתוך בליל הווטסאפים שהוא קיבל הוא פשוט לא ראה אותה".

רוני גמזו מסיבת עיתונאים קורונה בידוד כאן 11

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד