י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בצער רב

הרבי מנדבורנה לחסידים: לא להגיע בחגים

האדמו"ר מנדבורנה פנה לקהל חסידיו וביקש מהם שלא להגיע בחגים להסתופף בצלו עקב המצב. הרבי ביקש בכל עיר ועיר לקיים מניינים בבתי המדרשות עם הנוסח והמנהגים לבית נדבורנה

הרבי מנדבורנה לחסידים: לא להגיע בחגים
הרבי מנדבורנה לאחר הסליחות אמש צילום: שוקי לרר

שאלת השאלות בעולם החסידות האם להגיע לראש השנה לאדמו"ר בצל הסגר והגבלות שקבעה הממשלה, מקבלת תשובה בחצר חסידות נדבורנה: בשיחה שמסר אמש (ראשון) האדמו"ר מנדבורנה לקהל חסידיו ממעונו, ביקש האדמו"ר מהחסידים שלא להגיע בחגים מחוץ לעיר להסתופף בצלו עקב המצב.

בהקלטה שהגיעה לידי 'בחדרי חרדים' נשמע הרבי אומר: " אני חושב על זה כבר מחג השבועות אבל עכשיו כבר סליחות ואני אומר את זה בצער רב אבל זה המצב שצריך לשמור פה על הציבור נקלענו למצב הזה אז צריך להיזהר".

"אני מבקש" אמר הרבי "שהשנה ובעז"ה רק השנה, ייערכו מנינים בכל ריכוזי החסידות בכל עיר ועיר לקיים מניינים בבתי המדרשות עם הנוסח והמנהגים לבית נדבורנה".

"אני מבין שיש אנשים שזה יגרום להם צער גדול מזה אבל צריך לקבל את זה באהבה כי זה רצון ה'. נתחזק כל אחד ביחד. כל אחד שנמצא בבית המדרש שלי ברחבי הארץ ירגיש כאלו נמצא פה בבית מדרש הגדול שהתפללו כל השנים וזה נחשב לו כאילו התפלל עמי במחיצתי". 

לחצר חסידות נדבורנה בתי מדרש מלבד מרכז החסידות בבני ברק, גם בירושלים, ביתר, אלעד וקרית גת והחסידים לראשונה יישארו בבתי המדרשות. 

האזינו להקלטה:

 

 

 

חסידות נדבורנה ראש השנה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד