י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בצל נגיף הקורונה

המטוס החדש והיוקרתי שישרת את קו תל אביב - ניו יורק

בצל נגיף הקורונה ומערך הטיסות המוגבל, חברת דלתא אייר ליינס משפרת את קו ניו יורק - תל אביב במטוס חדש שמעניק חווית טיסה מודרנית. באותה ההזדמנות תשיק דלתא, לראשונה בישראל, את סוויטות Delta One (מחלקת העסקים פלוס של דלתא), המציעות חוויה אישית, מרווחת, עם דלת בגובה מלא בכל סוויטה לשיפור הפרטיות והנוחות

המטוס החדש והיוקרתי שישרת את קו תל אביב - ניו יורק
המטוס החדש של דלתא אייר ליינס צילום: f. Lancelot/master fillms

מטוסה החדש ביותר בצי של דלתא אייר ליינס, ה- A330-900neo, יגיע לראשונה לישראל בתחילת השנה הבאה, וישרת את קו הטיסה היומי שבין תל אביב לניו יורק – JFK, החל מה- 16 בינואר 2021. מטוס ה- A330-900neo יאפשר ללקוחות דלתא אייר ליינס ליהנות מחוויית הטיסה המודרנית ביותר שמעניקה החברה.

באותה ההזדמנות תשיק דלתא, לראשונה בישראל, את סוויטות Delta One (מחלקת העסקים פלוס של דלתא), המציעות חוויה אישית, מרווחת, עם דלת בגובה מלא בכל סוויטה לשיפור הפרטיות והנוחות.  כל סוויטה כוללת מושב שניתן להשכיבו במלואו למצב מיטה עם גישה ישירה למעבר, כמו גם מקום רב יותר לאחסון של חפצים אישיים, מסכי בידור גדולים יותר וכריות שינה נוחות במיוחד.

תכונות נוספות המייחדות את המטוס, הן: עיצוב פנים מודרני ויוקרתי הכולל את כל 4 המותגים של מחלקות השירות: Delta Premium Select, Delta Comfort+, מחלקת התיירים ומחלקת Delta One. תוספות מתחשבות בנוסע כמו חיבורי טעינה במושב, תאורת לד עם ספקטרום מלא, תאי אחסון מרווחים וכריות שינה עשויות ספוג ייחודי עם זיכרון בכל מחלקות המטוס, לשיפור הנוחות  אלפי שעות של בידור חינם באמצעות מסכי צפייה לכל מושב, המופעלים על ידי מערכת בידור אלחוטית חדשה של חברת Delta Flight Products. קישוריות אינטרנט מהירה של  2Ku, הכוללת אפשרות משלוח הודעות סלולריות בחינם ב- iMessage, WhatsApp ו- Facebook Messenger.

בחודש שעבר הודיעה דלתא כי תאריך את נוהל החסימה של המושב האמצעי ותגביל את מספר הנוסעים על סיפונה בכל טיסה -  לפחות עד ה-6 בינואר 2021. ללקוחות הטסים לבד או בקבוצה של שניים, המושבים האמצעיים ייחסמו, למען שמירה על ביטחונם. קבוצות של שלושה או יותר, יוכלו להזמין גם את המושבים האמצעיים, וזאת כדי לאפשר למשפחות ושותפים לנסיעה לשבת יחד.

לקוחות החברה יכולים גם להמשיך ליהנות משקט נפשי במקרה שתכניות הנסיעות שלהם ישתנו. בכל הנוגע לכרטיסים לטיסות החדשות שיירכשו עד ל-30 בספטמבר, ניתנת לנוסעים אפשרות להחליף טיסות ללא דמי שינוי, וזאת למשך שנה מיום הרכישה.

כחלק מצעדי השמירה על הבריאות והבטיחות בעידן נגיף הקורונה, דלתא דורשת מעובדיה ולקוחותיה לעטות מסכת פנים או כיסוי מתאים בעת הטיסה. בנוסף, דלתא הנהיגה תקני הקפדה חדשים כדי לממש את מחויבותה לרמת הניקיון הגבוהה ביותר, מרחב רב ומרווח יותר לאורך הנסיעה, ושירות עם רמת בטחון גבוהה, על מנת לאפשר ללקוחותיה לטוס בבטחה.

כחלק מהפעילות הנ"ל דלתא אייר ליינס הקימה את חטיבת הניקיון הגלובלית המוקדשת לחדשנות ופיתוח סטנדרטים של ניקיון הגבוהים ממילא כדי להבטיח לעובדים ולנוסעים חוויה נקייה ובטוחה לאורך המתקנים והטיסה. ונוסעים מישראל לניו יורק יוכלו להבחין באמצעים של המופעלים באופן שוטף, בטיסתם הבאה, הכוללים: חיטוי המטוס לפני כל טיסה. מערכות סירקולציה חדישות עם מסנני HEPA המנפים יותר מ- 99.99% מן החלקיקים הזעירים הנמצאים באוויר - כולל וירוסים ובקטריות - בכל הטיסות הטרנס-אטלנטיות (ובעיקר בפריסת רשת הטיסות של דלתא).

עלייה למטוס מפתח הכניסה האחורי ותנועה לכיוון הכניסה הקדמית – זאת על מנת לצמצם עד למינימום את כמות המקרים שבהם הנוסעים יצטרכו לחלוף זה ליד זה. התייעלות בתזמון של מתן שירותי המזון והמשקאות בטיסה. העברת אספקה ישירות ללקוחות, במידת האפשר, כולל חומרים לניקוי ידיים בערכות הבריאות. מבטיחים בחברה.

דלתא איירליינס קורונה JFK נמל התעופה בן גוריון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד