י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
החות"ך חיים לכל חי

פריטים אחרונים מהמהדורה המצומצמת של תשורת שר התורה

היסטורי ונדיר: מהדורה מצומצמת ומוגבלת של תשורה ייחודית נשלחת בימים אלו לתומכי ומחזיקי הכוללים "רינה של תורה" מאת נשיא הכוללים רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א • הנדיבים יקבלו את סגולת הקודש מן הקדמונים - סכין כסף חדשה לליל ר"ה, כתשורה מיוחדת המבורכת בפרטות מידי מרן שליט"א, לברכה ופרנסה ברווח לשנה זו בס"ד 

פריטים אחרונים מהמהדורה המצומצמת של תשורת שר התורה
הגר"ח קנייבסקי צילום: שוקי לרר

לקראת ראש השנה התפרסם סיפור מיוחד של חיבת הקודש למחזיקי התורה ועמליה:  ידידי ותומכי הכוללים "רינה של תורה" זוכים לקראת יום הדין באופן אישי לברכתו הנדירה של רשכבה"ג מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א, לשנה טובה ומבורכת ובפרטות לפרנסה ברווח.

התשורה המיוחדת ממרן שליט"א היא כדבר שנזכר בספרי הקדמונים זיע"א, וכפי שנהגו בתפוצות ישראל אנשי שם החפצים בסגולת היום הנעלה, להתחדש בסכין כסף חדה מידי שנה, לסימנא מילתא לשפע רב בפרנסה כל השנה כולה בסוד החות"ך חיים וגו'.

כל אחד ממחזיקי התורה ומן התומכים הנושאים בעץ החיים של קרוב ל-400 אברכים השקועים בתלמודה יום וליל, יקבלו את הסכין המיוחדת כתשורה אישית לברכה ופרנסה ברווח. אף בשנה שעברה שלח מרן הרב קניבסקי תשורה זו, שנודעה במהרה כסגולה בדוקה ומנוסה לפרנסה והצלחה, ולפיכך גם השנה התקיים ביקוש משמעותי לפריטים נדירים אלו.

רוצים לזכות בסכין הקודש שתתחוך לכם את קשיי הפרנסה? לחצו כאן>>>

סכין הקודש • קרדיט: מתוך האתר

כידוע, מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א עומד בנשיאות הכוללים "רינה של תורה" ומטפח מאד את הרשת אשר פרוסה כיום בערים רבות תחת הנהגתו. במספר מקרים בעבר כבר פורסמו עובדות בהם הראה עד כמה הוא נוטה חיבה מיוחדת לכל המסייעים לקיומם והחזקתם, כאשר התשורה הנדירה וברכתו הקדושה מבטאים את גודל וחשיבות הזכות של החזקת עמלי תורה לקראת ערב יום הדין, וזכיה בכוח התורה שתעמוד לתורמים על כף המאזניים.

עקב הביקוש הרב לקיום הסגולה, וביתר שאת לזכות לעשותה בברכתו האישית של מרן הגר"ח לברכה ופרנסה ברווח, אזלה כמעט כל המהדורה הנדירה. נותרו פריטים אחרונים מן המהדורה המוגבלת והיקרה, וניתן לקבלם בטלפון 0722-600-200

רוצים לזכות בסכין הקודש שתתחוך לכם את קשיי הפרנסה? לחצו כאן>>>

 

סכין כלי כסף הגרח קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד