י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"השמאל איבד את ההומור"

ינון מגל מעורר סערה: "הייתי מוציא תת מקלע ויורה בכל העיתונאים"

צייצן הימין ינון מגל עורר סערה כשבשידור חי בתוכנית הרדיו ב-103FM התייחס להתקפות הבלתי פוסקות של השמאל נגד נתניהו ואמר "אני במקומו כבר הייתי מוציא מזמן תת מקלע ויורה". אנשי התקשורת משמאל מיהרו לתקוף

ינון מגל מעורר סערה: "הייתי מוציא תת מקלע ויורה בכל העיתונאים"
בן כספית וינון מגל בשידור חי צילום: מתוך שידורי 103FM

מגיש הטלוויזיה ושדר הרדיו הימני ינון מגל, שוב עורר סערה כשהבוקר (שני) בתכניתו המשותפת עם העיתונאי בן כספית ברדיו 103FM אמר כי היה יורה בעיתונאים ש"צולבים" את ראש הממשלה נתניהו.

"די, כמה אפשר. אני במקומו כבר הייתי מוציא מזמן תת מקלע ויורה - לא רוצה להגיד בכולכם, בך לא - אבל בכל השאר. יורה צרורות, כמו ב'רמבו',כל העיתונאים ששנים צולבים אותו בכל יום שישי. צרורות, רימונים". אמר מגל לבן כספית בשידור.

שותפו לתוכנית בן כספית הסתייג מיד והעיר "אתה קראת עכשיו לרצוח את העיתונאים שצולבים את ראש הממשלה". מגל מצידו השיב: "זה היה קטע סאטירי, כמו שב'ארץ נהדרת' עושים סאטירה. אני עשיתי קטע סאטירי. אני מתנצל, חוזר בי".

כאמור ההתבטאות של מגל עוררה סערה. העיתונאי ברק רביד כתב, "הסתה משוגעת לרצח בשידור חי בתחנת רדיו מרכזית בישראל. סאטירה עאלק". מגל מצידו לא נשאר חייב וצייץ בתגובה: "אחרי שאיבד את השלטון, ובעקבותיו את שמחת החיים, מתברר שהשמאל איבד גם את ההומור".

עוד הוסיף מגל ותקף: "אגב, מעניין איפה היו כל המזדעזעים ואלה שפעם חשבנו שהם עיתונאים, כשירון לונדון קרא לירות במתנחלים. חברים, הימים ששלטתם בתקשורת, בשיח ובשפה נגמרו. תתרגלו. מצד שני, לונדון היה רציני, ככה שזה באמת לא אותו דבר".

גם מתחנת הרדיו 103FM בה משודרת תכניתם של מגל ובן כספית, נדרשו להתבטאות ומסרו בתגובה: "התחנה רואה בחומרה כל ניסיון הסתה לפגיעה בעיתונאים ובחופש הביטוי והפעולה המלא שלהם. מדובר בניסיון לא מוצלח של המגיש, וזאת בלשון המעטה, להעמיד נקודה באופן סאטירי, שהתפרש בקרב מאזינינו באופן בלתי ראוי ופוגעני. הוא מיד חזר בו והתנצל בשידור חי. הובהר ליינון שלהתבטאויות מסוג זה, גם אם נאמרות בבדיחות הדעת, אין מקום בשידורינו".

ינון מגל בן כספית סאטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד