י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
פרסום ראשון 

הרבי מסלאנים על התפטרות ליצמן: "הוסר קטרוג" 

התפטרות ליצמן והתנגדות הרבי מסלאנים: הבוקר התבטא הרבי "זה היה קטרוג גדול ואני מקווה שכעת לקראת ראש השנה הקטרוג ירד מכלל ישראל בזה שהתפטר מהממשלה"

הרבי מסלאנים על התפטרות ליצמן: "הוסר קטרוג" 
ליצמן והרבי מסלאנים צילום: פלאש 90 \ באדיבות המצלם

לאחר ש'בחדרי חרדים' דיווח וחשף לראשונה במהלך כל השנה האחרונה סביב עמדתו של האדמו"ר מסלאנים בהתנגדות נחרצת לגבי תפקיד שר בממשלה, התבטא הבוקר הרבי מסלאנים על התפטרות השר ליצמן. 

כזכור, התנגדותו של הרבי מסלאנים לתפקיד שר העיבה על אגודת ישראל, ופגישות בין האדמו"רים מויז'ניץ וסלאנים נערכו ליישור ההדורים, לאחר שהובטח לאדמו"ר מסלאנים בבחירות 2019 ב' כי אגודת ישראל לא תיקח תפקיד שר, הגיעו הדברים  לידי כך שהרבי מסלאנים חש כי רומה לאחר שליצמן מונה לתפקיד שר השיכון. 

הבוקר, לאחר תפילת שחרית במעמד לחיים בבית מדרשו לרגל הילולת האדמו"ר רבי יחיאל מיכל מזלאטשוב זצ"ל התייחס הרבי מסלאנים להתפטרות, "שמעתי היום בשורה משמחת שיענקל ליצמן התפטר מהממשלה", אמר הרבי מסלאנים.

"זה היה קטרוג גדול ואני מקווה שכעת לקראת ראש השנה הקטרוג ירד מכלל ישראל בזה שהתפטר מהממשלה, והתפילות יתקבלו בעז"ה לרצון".

כך או כך התפטרות ליצמן ואי רצון הרבי מסלאנים שייקחו תפקיד שר עשויים להשליך על אגודת ישראל כולה, וכפי הנראה לא יימצא מי שייקח את תפקיד השר כעת. 

הרבי מסלאנים יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד