י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הושלם בהצלחה

הקמת רשת הגנים: ראש העיר התרגש עם התושבים ובירך "על קביעת מזוזה"

אחרי שנה של יזמות, השקעה רבה, והרבה עידוד מצד התושבים, הושלם השבוע פרויקט הגנים העירוניים של ראש העיר רמי גרינברג עבור הציבור החרדי, בעת שראש העיר הגיע לגן הילדים שברחוב הרב קוק וקבע את המזוזה

הקמת רשת הגנים: ראש העיר התרגש עם התושבים ובירך "על קביעת מזוזה"
ראש העיר בקביעת המזוזה צילום: עיריית פ"ת

הפרויקט הגדול הגיע לסיומו: הקמת רשת הגנים בעיר פתח תקוה הגיעה לקו הגמר, מדובר בפרויקט שלא היה כמותו עד עתה באף עיר; הקמה של רשת גנים עירונית שמפעילה העירייה החל מהשנה. הגנים עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הן מבחינה פדגוגית והן מבחינת השירות הניתן להורים ולילדים. כשחלק מאותו סטנדרט גבוה, זהו גם השכר הראוי שמקבלים הצוות החינוכי והפדגוגי, מה שמאפשר לצוות להנגיש את כל תשומת הלב לחינוך הילדים ולקידומם.

לאחר טקס קביעת המזוזה, הודו ההורים הנרגשים לראש העיר רמי גרינברג, ולצוות שסייע לו בהקמת הפרויקט החינוכי לטובת ילדי המגזר, ולערן חג'ג' הפרויקטור שעמד לצידו של ראש העיר בכל התהליך. הם אמרו כי הדבר הראשון שהם עשו לאחר בחירתו של גרינברג לראש העיר, זו הפנייה אליו לעזרה בנושא הגנים שהיה בלתי נסבל. והערכתם ותודתם נתונה לו על כך. "מדובר בבשורה של ממש, צריך להיות בולדוזר אמיתי כדי להרים פרויקט כזה -מכל כך הרבה בחינות, ולכן יישר כוח ענק רמי". אמר אחד ההורים הנרגשים.

ראש העיר רמי גרינברג אמר: "אני שמח לתת מענה לצרכים של כל המגזרים. וכפי שאתם רואים פה, הענקנו מכל הלב, באיכות ובסטנדרטים הכי גבוהים. אין סיבה שהמגזר החרדי יעמוד בין הפטיש לסדן ולא יקבל את המגיע לו. נמשיך לעשות עבורכם ובעזרת השם נפתח עוד ועוד גנים עבור המגזר החרדי, עם החינוך הכי טוב ובאיכות הכי טובה".

 

רמי גרינברג פתח תקווה קביעת מזוזה גנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד