ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המשטרה חוקרת

אסון בצפון: בן שנתיים נפל מחלון ביתו ונהרג

כוחות ההצלה שהוזעקו לכפר סלאמה בגליל המערבי, קבעו את מותו של פעוט כבן שנתיים שנפל מחלון ביתו | חוקרי זיהוי פלילי שהגיעו לזירה פתחו בחקירה

אסון בצפון: בן שנתיים נפל מחלון ביתו ונהרג
אמבולנס של מד"א צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

פעוט כבן שנתיים נפל היום (שלישי) מחלון ביתו בכפר סלאמה שבמועצה האזורית משגב בגליל המערבי. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום, פינו את הפעוט תוך כדי פעולות רפואיות מצילות חיים, אך בעקבות הפציעות הקשות מהן הוא סבל, נאלצו לקבוע את מותו. 

ממד"א נמסר כי הדיווח על האסון התקבל בשעה 09:41 - אודות פעוט שנפל מגובה בבניין מגורים בכפר במועצה אזורית משגב. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של פעוט כבן שנתיים.

"כשהגענו למקום, השכנים הובילו אותנו אל הפעוט ששכב בסמוך לבניין המגורים כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית", מספרים חובש בכיר במד"א כנאן סואעד ופראמדיק מד"א אוריה קורץ. 

לדבריהם, "מיד התחלנו להעניק לו טיפול מתקדם שכלל עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו תוך המשך פעולות החייאה לביה״ח ובמהלך הפינוי לאחר מאמצי החייאה ממושכים לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו".

מהמשטרה נמסר כי לאחר שצוות רפואי שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותו של הפעוט, שוטרי משטרת ישראל הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים לחקירת נסיבות האירוע.

 

 

נפילה מגובה פעוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד