י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

במסגרת המעבר ל'רב-קו': 'דן' נפרדת מכרטיסי הנייר

החל מהחודש הבא יופסק השימוש בכרטיסי החופשי חודשי. החל מה-1 במרץ, תופסק מכירת כרטיסיות ניקוב מנייר. את כרטיס ה'רב קו' ניתן לטעון הן אצל נהג האוטובוס או בעמדות השירות

במסגרת המעבר ל'רב-קו': 'דן' נפרדת מכרטיסי הנייר

מהלך הנפקת הרב קו, שהחל רק לפני מספר חודשים, כבר נותן את אותותיו ומשפיע לטובה על סדרי התחבורה השוטפים: פחות זמן בגביית תשלומי הנסיעה באוטובוס, יותר כרטיסי פלסטיק נטענים ופחות כרטיסי נייר חד פעמיים.

תהליך המעבר לרב-קו עולה בימים אלו לשלב נוסף: חברת התחבורה דן מודיעה כי בכפוף להחלטת משרד התחבורה, החל מהחודש הבא, בתאריך 1 בפברואר, יופסק השימוש בכרטיסי ה"חופשי חודשי" מנייר, וכי החל מה-1 במרץ, תופסק מכירת כרטיסיות ניקוב מנייר. מעתה ניתן יהיה לנסוע באמצעות "חופשי חודשי" וכרטיסיות באמצעות כרטיס "רב קו".

את הכרטיס ניתן לטעון הן אצל נהג האוטובוס או בעמדות השירות. לאחר טעינת הכרטיס בחופשי חודשי, כל מה שנותר הוא להעביר אותו על קורא הכרטיסים המוצב על יד הנהג, וזה יזהה את ה"חופשי חודשי". השימוש בכרטיס הינו נוח ומהיר, ובמקרה של אובדן ניתן לשחזרו ולקבל חדש בכל עמדת שירות.

עם זאת, את הכרטיסים המשולבים, דן-רכבת הנמכרים ודן-אגד ניתן יהיה להמשיך לרכוש כרגיל בתחנות הרכבת ובאוטובוסים. נוסעים אשר רכשו כרטיסיות נייר לפני מועד זה יוכלו להשתמש בכרטיסיה עד גמר הניקובים.

בכרטיסים המשולבים דן-רכבת הנמכרים בתחנות הרכבת בלבד וכרטיסים משולבים דן-אגד הנמכרים באוטובוסים לא חל כל שינוי. כמו כן ניתן יהיה להשתמש לאחר מועד זה בכרטיסיות ניקוב מנייר עד גמר הניקובים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד