י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"עושה שלום במרומיו"

צפו: יו"ר הכנסת בירך בשפה הערבית את מנהיג האמירויות

יו"ר הכנסת בירך בערבית מעל דוכן הכנסת את מנהיגי איחוד האמירויות ובחריין • "ביום המיוחד הזה אני מבקש לשלוח מכאן ברכה נאמנה לראש הממשלה בנימין נתניהו. הנהגתו הנחושה והחזון המדיני שהציב, הופכים היום לנגד עינינו למציאות של שלום ושל תקווה" • צפו

צפו: יו"ר הכנסת בירך בשפה הערבית את מנהיג האמירויות
יריב לוין צילום: Hillel Maeir/Flash90

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, נשא דברים נרגשים מעל דוכן הכנסת, במהלכם בירך בשפה הערבית את מנהיג איחוד האמירויות הערביות ואת מלך בחריין, לקראת ההסכמים הצפויים להיחתם בעוד מספר שעות.

מדברי יו"ר הכנסת: "זה למעלה מ-25 שנים, שהחלום על הרחבת מעגל השלום במזרח התיכון, היה נראה לרבים בלתי אפשרי. ההנחה הייתה שרק ויתורים מרחיקי לכת על חלקי מולדת יאפשרו את שבירת מעגל העוינות כלפי ישראל.

אולם, העמידה האיתנה על זכותנו על הארץ, ובצידה העוצמה שצברה ישראל, חברו יחד כדי שידנו המושטת לשלום תענה בידי מנהיגים אמיצים אשר עשו את מה שרבים לפניהם ידעו שהוא נכון, אך לא העזו לעשות.

אני מבקש לברך מכאן המנהיג בפועל של איחוד האמירויות הערביות מוחמד בן זאיד אאל נהיאן, ואת מלך בחריין חמד בן עיסא אאל ח'ליפה, על החלטתם לחתום היום על הסכם שלום עם ישראל, הסכם שיביא שגשוג, כלכלה חזקה, יחסי תיירות ומסחר בין המדינות, ותרומה מכרעת ליציבות ולביטחון באזורנו.

הטקס המרגש העתיד להתקיים בעוד זמן קצר בבית הלבן, הוא תוצאה ישירה של המדיניות האמיצה ופורצת הדרך שהוביל הנשיא דונלד טראמפ, מאז החל את כהונתו בבית הלבן.

אני מבקש להודות לנשיא דונלד טראמפ, לסגן הנשיא מייק פנס, ליועץ הנשיא ג'ארד קושנר, לשגריר ארה"ב בישראל דייוויד פרידמן, ולכל מי שהיו שותפים לפריצת הדרך החשובה הזו.

חברות וחברי הכנסת, ביום המיוחד הזה אני מבקש לשלוח מכאן ברכה נאמנה לראש הממשלה בנימין נתניהו. הנהגתו הנחושה והחזון המדיני שהציב, הופכים היום לנגד עינינו למציאות של שלום ושל תקווה.

עושה שלום במרומיו, הוא ברחמיו יעשה שלום עלינו ועל כל עמו ישראל ואמרו אמן".

יריב לוין איחוד האמירויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד