י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עימות בשידור חי

עמית סגל ליאיר גולן: הסר את חסינותך, ובוא לבית המשפט

עימות בשידור חי בין הח"כ יאיר גולן לבין העיתונאי עמית סגל. גולן תקף את סגל "אתה שונא ערבים", שלא נשאר חייב ותקף "לא אי הדיוק הראשון שלך בדקות האחרונות". "הסוף היה מדוייק..." השיב גולן. עמית סגל מצידו הזמין את גולן להמשיך את הויכוח בבית המשפט, ללא חסינותו כחבר כנסת

עמית סגל ליאיר גולן: הסר את חסינותך, ובוא לבית המשפט
עמית סגל/יאיר גולן צילום: פלאש 90

במהלך השידור החגיגי הערב (שלישי) בערוץ 12, לרגל ההסכם ההיסטורי הנחתם בשעות אלו בוושינגטון בין ישראל לאיחוד האמירויות. התגלע עימות בין פרשן הבית העיתונאי עמית סגל לבין חבר הכנסת יאיר גולן (מרץ). כאשר תוך כדי פרשנותו של סגל לפרטי ההסכם התפרץ גולן ותקף את סגל על כך שהוא 'שונא ערבים'.

במהלך דברי הפרשנות שלו להסכם, הסביר סגל ואמר: " יש עוד דבר אחד משמעותי. מטיחים הרבה בישראלים ובמדינת ישראל, שזו מדינה גזענית שונאת ערבים, יש פה חבר כנסת שאפילו עשה מזה קריירה..." עקץ סגל את חבר הכנסת גולן, והוסיף "ההסכם חושף את האמת, בניגוד להשמצות של יאיר גולן וחבריו, ישראל איננה גזענית ולא שונאת ערבים. היא שונאת מחבלים, ואוהבת שלום חם עם מי שחפץ בשלומנו".

חבר הכנסת גולן התפרץ לדבריו של סגל וצעק: "הימין שונא ערבים". סגל לא נשאר חייב והגיב לו בציניות: "כל הימין שונא ערבים". גולן מצידו השיב לו: "אתה בוודאי, לא כל הימין". סגל גיחך ואמר: "נכון, אני שונא ערבים. מאוד".

בהמשך לדברים אלו הרצין סגל ואמר ליאיר גולן: "אגב, לא אי הדיוק הראשון שלך בדקות האחרונות". "הסוף היה מדוייק..." השיב גולן. עמית סגל מצידו הזמין את גולן להמשיך את הויכוח בבית המשפט, ללא חסינותו של גולן כח"כ."אם תסיר את חסינותך הפרלמנטרית אשמח לבדוק את זה בית משפט". סיכם סגל.

יאיר גולן עמית סגל הסכם שלום ערוץ 12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד