ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שלושה ימים לפני החג

אבל: הרבנית בעדני ע"ה אשת זקן חברי המועצת נפטרה בפתאומיות

אשת חבר: הלכה לעולמה הרבנית שולמית בעדני ע"ה, אשת חבר ליבלחט"א הגאון רבי שמעון בעדני, זקן חברי מועצת חכמי התורה והיא בת 88 בפטירתה. הערב התמוטטה בביתה ועברה החייאה, אך למגינת לב השיבה נשמתה ליוצרה

אבל: הרבנית בעדני ע"ה אשת זקן חברי המועצת נפטרה בפתאומיות
בעלה, הגר"ש בעדני צילום: שוקי לרר

ברוך דיין האמת: מבני ברק מגיעה הערב (שלישי) הידיעה המעציבה על פטירתה הפתאומית של הרבנית הצדקנית מרת שולמית סלחה בעדני ע"ה, אשת חבר ליבלחט"א הגאון רבי שמעון בעדני, זקן חברי מועצת חכמי התורה וראש כולל 'תורת חיים' לאחר שהתמוטטה בביתה והיא בת 88.

כוחות ההצלה ומד"א שהוזעקו לבית בנה הרב חיים בעדני בבני ברק שם שהתה ביצעו בה פעולות החייאה ממושכות, אך למגינת לב נאלצו לקבועה את פטירתה.

מסע הלוויתה הבוקר (רביעי) בשעה 11:00 מכולל 'תורה וחיים' רחוב רבי עקיבא 133 בבני ברק לבית החיים בעיר שם תיטמן.

הרבנית ע"ה נולדה בישראל בכ"ב טבת תרצ"ב, לאביה הרב חיים ולאמה מרת מרגלית ע"ה בני משפחתם של הגאון רבי שלום לופס זצ"ל רבה של עכו. 

כל חייה עמדה לימין בעלה הגדול רבי שמעון למען יוכל ללמוד ולהרביץ תורה, דאגה להסיר מעליו את טרדות החיים, במסירות נפש עצומה פתחה את ביתה לתלמידים הרבים שמגיעים לפקוד את מעונו.

התלמידים מספרים ל'בחדרי חרדים' כי הרבנית הסתפקה במועט והפקירה את ביתה, הדלת של הרב הייתה פתוחה לכל דורש והרבנית הייתה מקבלת כל אחד בחיבה יתירה.

גידלה את ילדיה לתורה ויראת שמים צרופה.

זכתה והותירה אחריה דור ישרים מבורך, בנים ובנות חתנים וצאצאים הממשיכים את דרכה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בעלה הגר"ש בעדני ששמע את הבשורה הקשה התבטא מיד ואמר:, "כמה הייתה דואגת לטהרת בנות ישראל, הייתה מכתת את רגלה בכל מקום להרבות טהרה בישראל".

יו"ר תנועת ש"ס השר אריה דרעי הוציא הודעת אבל: "ברוך דיין האמת. בצער רב וביגון קודר ערב יום הדין הגדול קיבלנו את הבשורה המרה על הסתלקותה הפתאומית של הרבנית הצדקת אמא של מלכות אשת חבר למורנו ורבנו זקן חברי מועצת החכמים הגאון הגדול הרב שמעון בעדני שליט"א הרבנית שולמית ע"ה, אשת חיל עטרת בעלה אשר עמדה לצד הרב במסירות נפש למעלה מיובל שנים, זכתה להעמיד דור ישרים מבורך. יהי זכרה ברוך".

השר לשירותי דת יעקב אביטן פרסם הודעת אבל: "קיבלתי בהלם ובזעזוע את הידיעה המרה על הסתלקותה הפתאומית של הרבנית הדגולה מרת שולמית בעדני ע״ה, אשת חבר למו״ר הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט״א, זקן חברי מועצת חכמי התורה. אמש זכיתי לבקר במעונו ולהתברך מפיו, ושמעתי על פעילות הקודש של מו״ר בארץ ובתפוצות למען קירוב יהודים לכור מחצבתם. כך פועל במסירות למעלה משנות דור, כאשר רעייתו נוות ביתו עומדת לצידו ומוסרת נפשה מתוך חיי דחק ופשטות למען חיזוק התורה והחינוך הטהור ולמען טהרתן של בנות ישראל.  נשגר תנחומים כנים קמיה דמורנו ורבנו, ויה״ר שלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולנו.  תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. אמן".

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.  

הרב שמעון בעדני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד