ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

ויהי העם כמתלוננים: עליה של מאות אחוזים בתלונות הציבור

מנתוני דו"ח המועצה לצרכנות שהוגש היום עולה: אחוז תלונות הציבור בשנת 2009 עלה במאות אחוזים, בעיקר כנגד חברות התקשורת והסלולר. נטוויז'ן ובפלאפון בעלות אחוזי התלונות הגבוהים ביותר

מתלוננים. צילום אילוסטרציה
מתלוננים. צילום אילוסטרציה

דו"ח התלונות של המועצה לצרכנות לשנת 2009 הוגש היום, כשהוא מצביע על עליה של מאות אחוזים בתלונות הציבור על חברות ושירותים.

בראש מצעד התלונות צועדות חברות התקשורת, כשאחוז התלונות גבוה במאות אחוזים מזה של השנה הקודמת.

חברות האינטרנט מובילות את הרשימה עם עליה של 339 אחוזים בתלונות, כשהתלונות העיקריות הן על סירוב החברות לנתק את הלקוח, ועל איכות גלישה גרועה. מי שמוביל את הרשימה הן החברות נטוויז'ן ו-012 סמייל .

חברות הסלולאריות צועדות בסך עם עליה של 215 אחוזים בתלונות, לעומת השנה שעברה. כשהאחוז המרבי של תלונות הופנה כנגד חברות פלאפון ופרטנר.

התלונות מקיפות מגוון של נושאים הקרובים ללב הצרכנים: 36% טוענים על סוכנים או נציגי שירות שהטעו אותם ועל פער גדול בין הבטחות הסוכנים למימושן. 26 אחוזים מתלוננים על שחויבו על שירותים שלא הזמינו, 13% מתלוננים על גביית תשלום לא תקין על חבילת הגלישה, 12% על בעיות קליטה, ו- 8% על פגם במכשירים.

ענפים נוספים בהם נרשמו עליות של מאות אחוזים הן ענפי המחשבים, הריהוט, האופטיקה ומכוני כושר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד