י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הסכם השלום ההיסטורי

שר הכלכלה האמירתי: "פגשתי אנשי עסקים ישראלים והחיבור היה מיידי"

אחרי הסכם השלום ההיסטורי שנחתם באופן סופי ורשמי אמש בבית הלבן, שר הכלכלה של איחוד האמירויות שוחח עם כתב ישראלי והביע את רגשותיו: "איחוד האמירויות היא מדינה מכניסת אורחים מטבעה לאנשים מכל העולם, וקבלת הפנים לישראלים היא חלק מזה"

שר הכלכלה האמירתי: "פגשתי אנשי עסקים ישראלים והחיבור היה מיידי"
שר הכלכלה של האמירויות צילום: משרד הכלכלה איחוד האמירויות

"תודה לאלוקים על כך ולמנהיגים שידעו לקדם את השלום החיובי הזה". כך אומר שר הכלכלה של האמירויות, עבדאללה בין טוק אל-מארי, סיפק שלל אמירות מעניינות סביב ההסכם וסיפר איך יראה ההסכם בין המדינות.

שר הכלכלה של איחוד האמירויות, אמר לדני זקן מאתר 'גלובס' בשיחה טלפונית כי "זהו רגע היסטורי אמיתי ומביא תחושת התרוממות רוח. זה הסכם חשוב במיוחד לשתי המדינות, ישראל והאמירויות, לאזור ולעולם כולו - במה שהוא מייצג, הבאה לראש סדר העדיפויות מטרה אנושית המשותפת - רווחתם של בני האדם, ומתן תקווה לעתידם ולעתיד הדורות הבאים".

שר הכלכלה התייחס לקשר בין הרחוב האמירתי לבין הרחוב הישראלי: "פגשתי אנשי עסקים ישראלים והחיבור היה מיידי, היו כאלה שכבר עשו עסקים איתנו גם לפני ההכרזה על ההסכם, הם הראו לי תמונות של תל אביב והזמינו אותי לבוא לבקר".

על הרשתות החברתיות הוא אומר: "ניתן היה לראות ברשתות החברתיות מבול של אמירות חיוביות, וקשרים שנוצרו בין אמירתיים לישראלים באופן טבעי לגמרי. זה נותן אווירה מצוינת גם לפיתוח היחסים המסחריים והכלכליים. איחוד האמירויות היא מדינה מכניסת אורחים מטבעה לאנשים מכל העולם, וקבלת הפנים לישראלים היא חלק מזה. גם המדיניות הממשלתית היא פתיחות בינלאומית אנושית וגם מסחרית-כלכלית".

שר הכלכלה הוסיף וסיפר: "אנחנו מארחים ועידות כנסים ואירועי ספורט בינלאומיים. אנחנו פתוחים לעולם, ובכלל זה כעת גם לישראל ולישראלים".

השר התייחס למצב של התיירות בשתי המדינות: "אנחנו מתרבויות דומות וחולקים תכונות משותפות ואוהבים לראות עולם. אנחנו מצפים לתיירים ישראלים, וגם אתם צפויים למבקרים רבים שיגיעו מהאמירויות".

שר הכלכלה איחוד האמירויות הסכם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד