י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
השוד שנכשל

שוב: חלפן הכספים הידוע מבני ברק נשדד; השודדים נעצרו • צפו

שוד אלים בבני ברק: אל ביתו של חלפן הכספים הידוע נח קפלן פרץ שודד, אשר איים ותקף את החלפן, אך הצליח להימלט מהזירה רק עם סכום כסף קטן • בתיעוד מהמקום ניתן לראות את רכבו של התוקף במנוסה, ובמשטרה הצליחו לאתר בתום מרדף שלושה חשודים  במעשה • צפו

שוב: חלפן הכספים הידוע מבני ברק נשדד; השודדים נעצרו • צפו
זירת השוד צילום: באדיבות המצלם

המשטרה פתחה הבוקר (שלישי) בחקירה בעקבות שוד אלים שהתרחש בביתו של חלפן הכספים הידוע נח קפלן ברחוב בית שמאי בבני ברק. השודד שהצליח להימלט, גנב ככל הנראה סכום כסף קטן, כששאר הכסף נפל במנוסתו. בהמשך, עצרה המשטרה המשטרה את השודד ושני חשודים נוספים שככל הנראה סייעו למעשה.

על פי עדי ראייה, שודד שהגיע ברכבו, נכנס לבית, איים ואף תקף את קפלן. לאחר שאזרחים הבחינו בנעשה, הוא עלה על הרכב איתו הגיע ונמלט מהמקום. כוחות רפואה חשו לזירה והעניקו טיפול רפואי.

מהמשטרה נמסר, כי מבדיקה ראשונית עולה כי חשוד נכנס לעסק, תקף את בעל המקום, שדד כספים ובהמשך נמלט. יצוין, כי בעבר התרחשו במקום אירועי שוד רבים, כאשר בחלק ניכר מהמקרים השוד נכשל והשודדים נמלטו.

החשודים בן 26 תושב ג'לג'וליה בן 35 מבני ברק ובן 37 תושב תל אביב, נעצרו בתום מרדף קצר והובאו לחקירה בתחנת המשטרה. בהמשך הם יובאו לבית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל[email protected]

שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד