כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סיפורים מרגשים

לא תאמינו: בגיל 21 הוא פתר את בעיית הקריאה

לקראת השנה החדשה לקטנו מתוך מאות פידבקים, כמה הקלטות של תלמידים והוריהם המספרים על הצלחתם במכון מקראות • את ההקלטות ניתן לשמוע בטלפון 02-5370728 שלוחה 7

לא תאמינו: בגיל 21 הוא פתר את בעיית הקריאה
שיטות מיוחדות ללימוד קריאה צילום: מכון מקראות

הבחור ישראל ס. מבית שמש: אני בן 21 לומד בישיבה רגילה, תמיד היו לי בעיות בקריאה, קשיים בקריאה, ניסיתי כמה פעמים בכמה גילאים. לפני כחודשיים וחצי מישהו יעץ לי על מכון מקראות, אמר לי תנסה שמה זה טוב. והיום ב"ה כבר עמדתי וקראתי בתורה לפני ציבור אברכים בבית כנסת רגיל.

אמא של חיים ל. ממודיעין עילית: המכון הזה קידם את הילד שלי בן 12 וחצי הגיע ברמה שהוא בקושי ידע אלף בית, והיום הוא קורא ממש יפה ואנחנו מרוצים ברמה שאין דברים כאלה ואני כל הזמן ממליצה על מקראות. באמת אני חושבת שיש כאן שיטה מדהימה, לנו זה עשה פלאים.  אני שומעת הרבה פידבקים חיוביים, הם עשו שם עבודה טובה, הבאנו אותו במצב שלא ידע כלום והם קידמו אותו למהירות קריאה כמו שאמרו בהתחלה במבדק. אני רואה את המבצעים שהם עושים והתמריצים שנותנים מוטיבציה לילדים ללמוד. הם עושים שם עבודה מטורפת. באמת ממש אין דברים כאלה.

אבא של מנחם מ. מביתר: הילד שלי הגיע במצב לא פשוט מבחינת קריאה, מבחינת דיבור. היו לו בעיות קשב וריכוז לא מהיום. עכשיו הוא בכתה ה'. היו לו בעבר הרבה מורים פרטיים והוא לא התקדם. היו לילד פערים מאוד גדולים. ב"ה שיש לילד הרבה אמביציות והמון כוח רצון והתמדה, הוא לא פספס יום של לימוד במכון, הוא התקדם מאוד, כלומר מה שאני רואה זה תואם את בני גילו, הוא היום הרבה יותר עם מצב רוח.

מכון מקראות סניף ביתר עילית • קרדיט: מכון מקראות

בתקופה שלמד במכון התעסקנו פחות עם הילד בקריאה, כפי שדורשים במכון. להוריד את הלחץ מהילד ולתת את ההתפתחות בידי הצוות של המכון. התהליך הוא עקבי יציב וברור. הוא יודע מה נעשה איתו. הטיפול הוא מאוד ברור וממוקד. האבחון של הרב שבדרון בהתחלה היה מאוד נקודתי וברור, הוא ידע מהתחלה בדיוק מה צריך לעשות איתו.  הילד היה מאוד מאושר ממש מבסוט. אני לא חושב שהיה אפילו יום אחד שהיה צריך לדון איתו האם ללכת או לא. המכון עשה את העבודה שלו ממש יפה. 

ילד לומד במכון • קרדיט: מכון מקראות

אבא של אהרלע ב. ממודיעין עילית: כאבא לילד שהתקשה בקריאה, גם אחרי שלמד בחיידר בסדר הרגיל בכתות הנמוכות שלומדים את הקריאה והא' ב'. בנוסף היו לו שיעורים פרטיים של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה ועדיין הוא התקשה בקריאה של האלף בית ובקריאה של מילים, עד שנודע לי על מקראות בשיטת ברנשטיין ושמעתי שכבר הצילו אלפי ילדים וגם מבוגרים שלא הצליחו לקרוא והביאו אותם להצלחה של קרוב למאה אחוז בקריאה. גם אני שלחתי את הבן שלי לתקופה של סך הכל כמה חודשים ספורים וב"ה הוא הגיע לקריאה ברמה של מאה אחוז קריאה באופן מדוייק ומושלם. אני ממליץ לכל מי שיש לו בן מתקשה, אל תחכו שהבעיה תחמיר, פשוט תשלחו אותו למכון מקראות, זה המקום, הילד שלכם בעז"ה ידע לקרוא.

לימוד האותיות • קרדיט ציור: מוטי הלר

לכניסה לאתר של מכון מקראות>>
לשליחת מייל הקליקו>>> 

אם ברצונכם להירשם להרצאות זום מאלפות ומחכימות על ילדים מתקשים ללא עלות, השאירו פרטים ונחזור אליכם

ליקויי למידה הפרעות קשב וריכוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד