י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חדשות השלום

העיתונים הערביים חוגגים - גיליונות מיוחדים ותיעוד נרחב

יממה אחרי, ובעיתונים המקומיים באמירויות ובבחריין מקדישים כתבות וכותרות חגיגיות ויוצאות דופן להסכם שנחתם • בתוך כך, שעות קודם חזרתו לארץ, נפגש נתניהו עם סגן הנשיא פנס ומזכיר המדינה, בוושינגטון. ותקף את שיגור הרקטות לישראל

העיתונים הערביים חוגגים - גיליונות מיוחדים ותיעוד נרחב
כותרות העיתונים הערביים צילום: צילום מסך

העיתונים הבוקר באיחוד האמירויות ובחריין מברכים את ההסכם: "מסר של תקווה"

‏גיליון חגיגי במיוחד של העיתון אל-איתחאד באמירויות הבוקר. "שלום העתיד יום היסטורי" נכתב בכותרת הגג של העיתון. בפנים דף שמוקדש רק לתמונות מהאירוע אתמול בבית הלבן: "מסר של תקווה"  וקריקטורה חביבה.

‏גם העיתונות הבחריינית נותנת פייט הבוקר, אולי לא מבחינת העיצוב, אבל בכותרות. "שחר של מזרח תיכון חדש", "יום היסטורי לשלום". מהעיתונים אל-איאם ואל-ווטן. כך מדווח רועי קייס בכאן 11.

בתוך כך, אתמול לאחר חתימת ההסכם עם איחוד האמירויות נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם סגן נשיא ארה"ב מייק פנס ועם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו בבלייר האוס בוושינגטון.

לפני ההמראה חזרה לישראל אמר ראש הממשלה: "אנחנו מסיימים עכשיו ביקור היסטורי בוושינגטון, בו חתמנו על מסמכי הכינון של שני הסכמי שלום עם שתי מדינות ערביות. את הפירות של ההסכמים הללו אזרחי ישראל יראו מהר מאוד, אבל הם יעמדו לנו לדורות. כל אחד שהיה במקום הבין, שעשינו תפנית היסטורית לטובת מדינת ישראל, ולטובת השלום".

"אני חוזר עכשיו לארץ עם שלוש משימות, אחת - להילחם בקורונה, שתיים - להילחם בטרור, שלוש - להמשיך להרחיב את מעגל השלום".

"אני לא מתפלא שהטרוריסטים הפלסטיניים, ירו לעבר ישראל בדיוק בזמן הטקס ההיסטורי הזה. הם רוצים להחזיר את השלום לאחור, הם לא יצליחו בזה. אנחנו נכה בכל אלה שידם שלוחה לפגוע בנו, ואנחנו נושיט יד לשלום לכל אלה שידם שלוחה לשלום איתנו".

רה"מ עם מזכיר המדינה האמריקאית (למעלה) ועם סגן הנשיא\\ צילום: אבי אוחיון. לע"מ

הסכם שלום בחריין איחוד האמירויות עיתונים מייק פומפאו מייק פנס ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד