י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
התפטרות ליצמן

ברוכי עוזב את הכנסת: "לא אמהר לסכם את התקופה הקצרה"

לאחר שסיים את תפקידו כח"כ בעקבות התפטרותו של ליצמן מהממשלה, כותב חכ"ל אליהו ברוכי פוסט בו הוא מבהיר כי מדובר בפרידה זמנית ומצהיר כי "יש חברים בפוליטיקה"

ברוכי עוזב את הכנסת: "לא אמהר לסכם את התקופה הקצרה"
ח"כ אליהו ברוכי בכנסת צילום: דוברות הכנסת

לאחר שנאלץ אתמול (שלישי) לעזוב את הכנסת בעקבות התפטרותו של יעקב ליצמן מתפקיד השר, היום נפרד ח"כ אליהו ברוכי באופן זמני מהכנסת בפוסט מיוחד.

"בפוליטיקה הכול אפשרי" פותח ברוכי את הפוסט. "אני לא יודע מי חתום על המשפט הזה, אבל אני כן יודע שהוא נכון". החכ"ל מציין כי "חברים ושותפים ותיקים וטובים ממני בשדה הפוליטי, ביקשו שלא אמהר לסכם את התקופה הקצרה והמשמעותית בכנסת".

ברוכי מצפה לחזור ולא מסכם את כהונתו הקצרצרה: "אני שומע לעצתם. אבל רגע לפני שמתכלה השנה - וקללותיה בע"ה, ומתחילה שנה חדשה, ברצוני להודות לכם, על הפרגון, על עצה טובה (ציינתי בעבר שיוזמות רבות הגיעו מכם - ממי שמשום מה מכונה "האזרח הקטן") וגם על מילות ביקורת".

הח"כ היוצא ברוכי מודה ליועציו דניאל זומר, ישראל מאיר ובנימין דרוק: "צוות הלשכה המסור שעזר לי רבות לענות ולסייע לכמה שיותר פניות (לא הגענו לכולם, אני בטוח. אבל להרבה מאוד, כן). זהו סיפוק עצום ומשאלת לב שלי להתמקד בזה כמה שיותר. תודה לחברי הכנסת בדגל התורה, לצוות הלשכות שלהם על הליווי, התמיכה והפרגון (המשפט "אין חברים בפוליטיקה" לא נכון!)".

"וכמובן, תודה לבורא העולם שזיכה ומזכה אותי לעסוק בצרכי ציבור. הלוואי ואצליח לעשות זאת באמונה", כך מסיים ברוכי את דברי הפרידה הזמניים.

אליהו ברוכי יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד