י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בהלה במשלחת נתניהו

תיעוד מכמיר: מדוע נרדם ראש הממשלה על רצפת המטוס

חשש ודאגה במשלחת הישראלית שנחתה הערב בראשות ראש הממשלה נתניהו וראש המוסד יוסי כהן בנתב"ג, לאור דיווחים שמגיעים מארה"ב, על כמה מעובדי הבית הלבן שאובחנו עם תסמינים למחרת טקס החתימה החגיגי. לצד זאת מתפרסם תיעוד מכמיר של ראש ממשלתנו ישן על רצפת המטוס

תיעוד מכמיר: מדוע נרדם ראש הממשלה על רצפת המטוס
נתניהו ישן על רצפת המטוס צילום: מתוך הטוויטר של ינון מגל

בשעות הערב היום (רביעי) נחת ראש הממשלה בנימין נתניהו בנמל התעופה בן גוריון לאחר ביקור קצר בן יומיים בארצות הברית, במהלכו חתם על הסכם שלום היסטורי עם איחוד האמירויות ועם בחריין.

עם שובו של ראש הממשלה לישראל פרסם העיתונאי ינון מגל תיעוד מהמטוס, בו נראה ראש הממשלה נרדם על רצפת המטוס במהלך קריאה בספר.

בתוך כך, עם שובה של המשלחת לישראל היא מלווה בבהלה, כאשר כמה מעובדי הבית הלבן אובחנו היום כחיוביים לאחר שהשתתפו אתמול בטקס ושהו לצד חברי המשלחת.

על פי המתווה המיוחד חברי המשלחת כולל ראש הממשלה והעיתונאים לא דרושים בבידוד, אלא התבקשו להישאר בבית ליממה הקרובה עד להשלמת חקירה אפדימיולוגית, כשהדרמה בבית הלבן אמורה להשאיר את כל חברי המשלחת בבידוד ממושך.

כזכור, ערב הטיסה נחשף כי ראש הממשלה מבקש לטוס במטוס פרטי לוושינגטון בעלות של כ-250 אלף שקלים, אלא שאז התעוררה ביקורת ציבורית על כך שיטוס בנפרד על חשבון הציבור שגם כך נאנק בעקבות המשבר הכלכלי, עקב כך ראש הממשלה טס לבסוף לצד שאר חברי המשלחת, המונה עשרות בני אדם, למרות שהסביר כי הוא נדרש לטוס בנפרד בשל הבעיה הבריאותית, הסכנה לבריאותו מפאת גילו ובשל רום מעמדו.

יצוין כי עם נחיתתו בישראל זכו ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה לקבלת פנים חמה מאת עובדי רשות שדות התעופה שהחמיאו והריעו להם בדגלים ובדברי שבח על פועלם למען המדינה. מי שארגן את המחווה היה פנחס עידן, יו"ר ועד העובדים של רשות שדות התעופה וחבר מרכז הליכוד.

בנימין נתניהו קורונה ינון מגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד