י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ולא תוסיפו לדאבה

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין במכתב תנחומים לזקן הרבנים

במהלך ימי השבעה על פטירת בנו קיבל זקן הרבנים הגר"א נבנצל תנחומים דרך הטלפון. עם סיום ימי השבעה התקבלו בביתו מכתבי תנחומים משר התורה הגר"ח קנייבסקי ומראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין

ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין במכתב תנחומים לזקן הרבנים
הגר"א נבנצל עם הגרי"ג אדלשטיין צילום: שוקי לרר

זקן הרבנים הגר"א נבנצל קם זה עתה מ'השבעה' על פטירת בנו הגאון רבי בניה נבנצל זצ"ל, מראשי ישיבת 'חיי משה' שנפטר בשבוע שעבר, זאת לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והיה מורדם ומונשם במשך כחודשיים.

במשך השבעה בעקבות נגיף הקורונה המשתולל, קיבל זקן הרבנים תנחומים דרך הטלפון, ורק למשך שעתיים ביום נכנס לקפסולה מיוחדת שנבנתה עבורו בחצר ביתו, שם קיבל מנחמים ללא שתישקף סכנה לבריאותו חלילה.

כאמור, היום התקבל בבית זקן הרבנים הרב נבנצל מכתב תנחומים מראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שנבצר ממנו להגיע לנחם עקב גילו המופלג, ומסר את תנחומיו בכתב.

במכתבו כתב: "להדר"ג הגאון הגדול מורינו הרב רבי אביגדר הלוי נבנצל שליט"א וכל המשפחה הרוממה, האבלים על הילקחו בדמי ימיו של הגאון רבי בניה זצ"ל, המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד."

את מכתבו מסיים ראש הישיבה: "זכויותיו המרובות יעמדו לכל בני המשפחה להתנחם בכפליים".

כמו כן התקבל בבית הרב נבנצל מכתב תנחומים מאת שר התורה הגר"ח קניבסקי על האבל הכבד על פטירת הבן, ובו מתבטא על זקן הרבנים הגר"א נבנצל: "חשיב את לאתפוסי אדרא".

הגרי''ג אדלשטיין הרב אביגדור נבנצל מכתב ניחומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד