י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
'הלבבות קרובים'

היסטוריה: האדמו"ר מגור כתב מכתב לחסידים

התרגשות שיא בחסידות גור: האדמו"ר העביר אגרת חיזוק לכל החסידים לקראת ראש השנה תשפ"א דבר נדיר מאוד והיסטורי בקנה מידה מאז עלותו של הרבי לכהן באדמו"רות

היסטוריה: האדמו"ר מגור כתב מכתב לחסידים
האדמו"ר מגור צילום: שוקי לרר

אלפי חסידי גור בארץ ובעולם קיבלו היום (חמישי) ערב ראש השנה תשפ"א מכתב מהאדמו"ר מגור לראשונה, בו כותב הרבי מכתב לחסידים מה שגרם להתרגשות עצומה.

מערכת השמיעסן בגור האחראית על דברי התורה של הרבי בראשות הרב יוסף שיף העבירה את המכתב לכלל השטיבלא'ך והמוסדות בארץ, ואף נרשמו ריקודים בישיבות של גור ברחבי הארץ.

במכתב כותב הרבי מגור "לאנשי שלומנו היקרים שיחיו, בכל מקומות מושבותיהם, בארץ ישראל ובחו"ל בהתקרב השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, הנני מברך אתכם ואת בתיכם ואת כל אשר עמכם בכתיבה וחתימה טובה ומבורכת בכל העניינים בהצלחה ברוחניות ובגשמיות בבריאות ומנוחה פרנסה והרחבה והשי"ת יעזור ויהיה לכם רב נחת מכל צאצאיכם שיחיו ויתגדלו לכל טוב".

ואם בשנה זו אין ביכולת להתאסף בר"ה ברוב עם הדרת מלך, אבל הלבבות קרובים, וכל לבבות דורש ה', והוא ית' השומע תפילת כל פה ישמע שוועתנו בכל מקום. והגם כי הזמן קשה יש להתחזק ולזכור כי הנביא צווה לשמוח בראש השנה כי קדוש היום לאדוננו ואל תעצבו כי חדות ה' היא מעוזכם, וביחוד שחל בשבת שהיא יום שמחתכם (ספרי פ' בהעלותך) ישמחו במלכותך שומרי שבת בוודאי הזמן מסוגל לקיים עבדו את ה' בשמחה בואו לפניו ברננה והשמחה מעוררת חסדים ומתקבלות התפילות". 

כאמור, בחסידות גור נרשמה התרגשות גדולה לנוכח המכתב ההיסטורי ובפרט לנוכח המילים "אבל הלבבות קרובים". 

האדמו"ר מגור ראש השנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד