י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
שידור חי ממרוקו

"סודות גדולים" • מעמד אדיר במרוקו: תיקון הנפש ותפילת הפרנסה

להנצל מהמגיפה ולזכות בשנה טובה: היום, יום חמישי, בשעה 17:00, יתקיים מעמד יוצא דופן של תיקון הנפש, תפילת הפרנסה, התרת נדרים וקללות בראשות האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, בציון הסבא קדישא רבי חיים פינטו הגדול זצ"ל • אלפים מכל העולם ישתתפו במעמד ויתפללו יחדיו • הצטרפו לשידור החי

"סודות גדולים" • מעמד אדיר במרוקו: תיקון הנפש ותפילת הפרנסה
הרב פינטו צילום: באדיבות המצלם

יממה לפני יום הדין: לקראת ראש השנה, היום, יום חמישי, יתקיים מעמד עולמי מיוחד ויוצא דופן, של סליחות, התרת נדרים ותפילת הפרנסה, בסמוך לציונו הקדוש של הצדיק רבי חיים פינטו הגדול זצ"ל, הטמון באסווארה שבמרוקו.

את המעמד יקיים האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, ראש אבות בתי הדין במרוקו ומנהיג קהילות 'שובה ישראל' בעולם, והוא יועבר בשידור וידאו חי לאלפים מהעולם כולו, ברשתות החברתיות ובאתרים הנבחרים.

בעיצומו של המעמד המרגש, שיתקיים היום בשעה 17:00, האלפים יאמרו יחדיו את תיקון הנפש ותפילת הפרנסה, וזאת כדי שנזכה לשנה טובה ומתוקה, ונינצל מהנגיף המשתולל שמאיים על העולם כולו.

האדמו"ר הרב פינטו הפציר מאלפי תלמידיו להיות שותפים למעמד המרומם שמטרתו "למתק את הדינים ולגרום שהקדוש ברוך הוא יהפוך את העולם מדין לרחמים". האדמו"ר הוסיף כי "המעמד בציון של הסבא הגדול רבי חיים פינטו יגרום לעורר רחמי שמים, על ידי תפילות מוסר, התרת נדרים וקללות ותפילת הפרנסה. חבילה רוחנית שיש בה סודות גדולים בפרט בערב ראש השנה".

ראש אבות הדין במרוקו הוסיף בדבריו: "נתפלל כאיש אחד בלב אחד ונקרא ביחד את תיקון הנפש ותפילת הפרנסה ונהפוך את התשובה מתשובה של יראה לתשובה של אהבה".

הרב יאשיהו פינטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!