י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
דורשים ולא מקיימים

התפרצות הקורונה בכנסת: 5 מקרים ב-3 ימים

חמישה מקרי קורונה התגלו בכנסת בשלושת הימים האחרונים, מה שמעלה את ההשערה כי הח"כים עצמם שאמורה להוות דוגמא, אינם מקיימים את מה שהם דורשים מאיתנו - האזרחים // יוסף קליין

התפרצות הקורונה בכנסת: 5 מקרים ב-3 ימים
נתניהו חוגג מימונה באור עקיבא צילום: פלאש 90

חמישה מקרי קורונה חדשים שהתגלו בשלושת הימים האחרונים במתחם הכנסת, מעידים יותר מכל כי הח"כים, שידם קלה על הדק הסגרים, התקנות וההגבלות, לא ממש מקפידים לקיים את מה שהם דורשים מאתנו, האזרחים.

משכן הכנסת מהווה מוקד מרכזי, שוהים בו בכל רגע נתון מאות ח"כים, עוזרים פרלמנטרים, עובדי המשכן, עסקנים ולוביסטים וכן עיתונאים המסקרים את הפעילות בית המחוקקים. משכך ראוי היה כי באי הבית ינהגו ביתר זהירות וימנעו ממגעים קרובים, אך נראה שהמצב לא כך.

בשבועות האחרונים פורסם על ח"כים שניסו למלט את עצמם מגזירת הבידוד שנחתה עליהם עקב מגע הדוק עם חולה מאומת, אחרים נצפו בלי מסכות או באירועים המוניים שנערכו בחריגה מהתקנות, אך לא זה מה שמנע מהם להרים אצבע פעם אחר פעם, בחלק מהמקרים מדובר בשרים או בחלק מהח"כים, בעד החמרת ההגבלות על המשק ועל הציבור.

דווקא ראש הממשלה מקפיד לתת דוגמא אישית והוא נצפה עם מסכה המכסה את פיו ואת אפו, אותה הוא מסיט רק בעת שהוא נושא דברים בתקשורת או בפני קהל, כפי המותר בתקנות. אך בניגוד אליו, רבים מהשרים ומהח"כים לא מקפידים על קיום התקנות – זו ככל הנראה הסיבה למקרי הקורונה הרבים שהתגלו בכנסת.

 

קורונה כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד