י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נפגעו מההשוואה ההומוריסטית

לאחר שזלזל: יבואן 'נוקיה' לבנט: אתה לא מעודכן

נעלבו מההשוואה. "אתה אייפון 12 וביבי אייפון 11?" כך נשאל ח"כ נפתלי בנט בראיון ל'ישראל היום' ועקץ בתגובה, אם כבר "אולי אייפון 12 מול נוקיה" • היבואן של 'נוקיה' בישראל נפגע והגיב: "אני מזמין אותך באופו אישי להשתדרג למכשיר החדש" כתב לו היבואן

לאחר שזלזל: יבואן 'נוקיה' לבנט: אתה לא מעודכן
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לא זרמו עם ההשוואה: בראיון ליעקב ברדוגו ב'ישראל היום', האמור להתפרסם במוסף 'ישראל השבוע' של העיתון. התייחס יו"ר 'ימינה' חבר הכנסת נפתלי בנט לעליה בסקרים, למאבק בקורונה וליחסים המורכבים מול ראש הממשלה נתניהו. ברדוגו שוחח עם בנט על כך שהוא מציג את עצמו כיורשו של נתניהו, לאחר שזה האחרון כבר לא מה שהיה... "אתה אייפון 12 וביבי אייפון 11?" שאל ברדוגו במטרה לחדד את סיסמת החדשנות של בנט. בנט עקץ בתגובה וצחק אם כבר "אולי אייפון 12 מול נוקיה".

עוד הוסיף בנט והסביר "ההנהגה הנוכחית עייפה. אני חושב שנתניהו תרם רבות במהלך השנים למדינת ישראל, במשך עשרות שנים, אבל יש עייפות, חוסר מיקוד, כישלון ניהולי ומנהיגותי של הממשלה - הגדול בתולדות המדינה. בתקופת הקורונה, באתי למשפחה שלי ונפרדתי ממנה. אמרתי 'אבא יוצא למלחמה' ועבדתי סביב השעון כדי לחלץ את המדינה מהברוך הזה".

בחברת ח.י. אלקטרוניקה היבואן הרשמי של נוקיה, לא התלהבו מהזלזול שהפגין בנט מול החברה ושלחו היום (חמישי) מכתב לבנט בו הם מבהירים לו שהוא לא מעודכן. "הופתענו לקרוא שבראיון שעתיד להתפרסם מחר במוסף ישראל השבוע, ציינת כי "אתה אייפון 12 וביבי הוא נוקיה". אמירה העלולה להתפרש באופן בו המותג נוקיה הוא מותג נחות. ככל הנראה, אמירה זאת נובעת מכך שאינך מעודכן בהתפתחות המותג, אנו מציעים מגוון סמארטפונים בעלי טכנולוגיה מתקדמת. ובימים אלה אנו משיקים בעולם ובישראל את הסמארטפון החדשני ביותר המותאם ותומך ב 5G, הטכנולוגיה המתקדמת ביותר".

"אני מזמין אותך באופו אישי להשתדרג למכשיר החדש ולהינות מעולם מהיר עם טכנולוגיית 5G" כתב גיא דה פיצ'וטו מנ"כל חברת ח.י. אלקטרוניקה לבנט.

נפתלי בנט יעקב ברדוגו ביבי נתניהו ישראל היום אפל נוקיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד