ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
כח חדש

2500 סטודנטים לסיעוד יצטרפו למערך הרפואי

מערכת הבריאות זוכה לחיזוק עם קליטתם של 2,500 סטודנטים שהשלימו את לימודיהם וישולבו מיידית במערך הבריאות

2500 סטודנטים לסיעוד יצטרפו למערך הרפואי
אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

דם חדש בעורקי מערכת הבריאות המתמודדת עם משבר הבריאות הגדול בתולדותיה: לאחר שרק השבוע אמר מנכ"ל משרד הבריאות כי עובדי מערכת הבריאות "שחוקים" הם זוכים היום לכוחות חדשים. האחות הראשית במשרד הבריאות, ד"ר שושי גולדברג, הודיעה  כי עם סיומה של בחינת הרישוי הממשלתית שנערכה ל-2,500 סטודנטים לסיעוד, הם יקלטו מיידית במערכת וזאת בהתאם להחלטה שהתקבלה על תוספת התקנים במטרה לסייע לעובדי הרפואה.

לדבריה, העובדים יצטרפו בשבועות הקרובים  לחיזוק צוותי האחיות ולשם היערכות מערכת הבריאות להמשך המאבק בקורונה, וסייעו לעובדים המתמודדים עם עומס משימות חריג. "זוהי בשורה חשובה לאזרחי ישראל", בישרה ד"ר גולדברג.

שר הבריאות יולי אדלשטיין הוסיף ואמר כי "נבחני בחינת הרישוי לאחים ואחיות יהוו תוספת כוח משמעותית למאבק של ישראל במגיפה והם מצטרפים לכ-400 רופאים ורופאות שגויסו למערכת הבריאות. זוהי תקופה גורלית לעתיד המערכת הרפואית בארץ. הכוח הסיעודי הוא חוד החנית במערכה הזאת. המערכת כולה משוועת לכוח אדם והם ישתלבו בה במהרה וביעילות".

פרופ׳ חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות, הוסיף אף הוא ואמר כי : "לתוספת המשמעותית הזאת תבוא עוד תוספת של כוח ותקנים. כוח האדם החדש יעבור הכשרה נוספת בעבודה מעשית בבתי החולים ובקהילה לצורך התמודדות עם משימות הטיפול בכלל החולים וכמובן בחולי הקורונה".

קורונה משרד הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד