י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
במשך מספר חודשים

האתר פרסם מאמרים אנטישמים והתנצל: "שכחו את ליל הבדולח?"

אתר אינטרנט פופולרי פרסם התנצלות על כך שפרסם מודעות אנטישמיות וגזעניות במשך מספר חודשים. "האם הם כבר שכחו את ליל הבדולח, כשבריונים נאצים השתוללו בחנויות יהודיות בכל רחבי גרמניה?"

האתר פרסם מאמרים אנטישמים והתנצל: "שכחו את ליל הבדולח?"
אנטישמיות צילום: יונתן זינדל, פלאש90

אתר האינטרנט "מיאמי הראלד" התנצל על כך שפרסם מודעות אנטישמיות וגזעניות בגרסה הספרדית "אל נואבו הראלד" במשך חודשים.

בטור בתשלום שכותרתו "Libre" במהדורת יום שישי נאמר כי יהודים תומכים ב"גנבים ובשריפות" והשוו את תנועת "חיי שחורים חשובים" - שקמה בארה"ב במחאה על רצח גבר שחור בידי שוטר -  לנאצים.

"איזה סוג של אנשים הם היהודים האלה?" כתב רוברטו לוק אסקאלונה בטור. "הם תמיד מדברים על השואה, אבל האם הם כבר שכחו את ליל הבדולח, כשבריונים נאצים השתוללו בחנויות יהודיות בכל רחבי גרמניה? כך גם ארגונים כמו חיי שחורים חשובים ואנטיפה משתוללים ושורפים".

ביום שני התנצלו מטעם 'מיאמי הראלד' ואמרו כי הנושא בבדיקה. העיתון מצא כי הטור כלל "מספר מקרים של פרשנויות אנטישמיות וגזעניות מאז ינואר האחרון".

"העובדה שאיש בהנהלה אצלנו לא שם לפרסום הזה עד שהנושא הועלה על-ידי קורא - מטרידה", נכתב בהצהרה. "זהו אחד מסדרת הכשלים הפנימיים שאנו חוקרים על מנת למנוע את הישנותו".

ההצהרה של "מיאמי הראלד" לא התייחסה לביקורת מדוע עורכי העיתון התירו לכותב המאמר, שאף הורשע בשנת 2001 וקיבל עונש בגין הונאת דיירים קשישים בדיור מוגן בעלי הכנסה נמוכה שהחזיק בבעלותו.

התנצלות אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד