י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
פרסמו נרטיב חד צדדי ושקרי

עורך הדין היהודי המפורסם תובע את CNN

עורך הדין היהודי המפורסם אלן דרשוביץ, תובע את גוף התקשורת המפורסם CNN, על שהציגו אותו לכאורה כ'אינטלקטואל שאיבד את דעתו' לאחר שהגן על נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במהלך משפט ההדחה

עורך הדין היהודי המפורסם תובע את CNN
המשפטן היהודי אלן דרשוביץ צילום: מתוך פייסבוק

אלן דרשוביץ, עורך הדין היהודי אמריקני המפורסם, תובע את רשת CNN בסכום של 300 מיליון דולר, על כך שלכאורה הציגו אותו כ'אינטלקטואל שאיבד את דעתו במהלך משפט ההדחה של דונלד טראמפ'.

דרשוביץ אמר במהלך המשפט שנערך בסנאט לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ, כי במשפט ניסו להדיח אותו מתפקידו בגלל שביקש מנשיא אוקראינה עזרה בהכפשת יריבו הפוליטי, דרשוביץ אמר כי "אם נשיא יעשה משהו שלדעתו יעזור לו להיבחר, ​​לטובת הציבור, זה לא יכול להיות משהו שיביא אותו לדין".

עו"ד אמר כי הוא מאשים את רשת CNN בהעלאת צילומים מטעים ב"מטח של פרסומים מכפישים שהובילו ללעג על דרשוביץ".

התביעה שהוגשה לבית המשפט בפלורידה דורשת פיצויים בסך 300 מיליון דולר מהרשת.

דרשוביץ נאם במהלך משפט ההדחה בינואר האחרון, בו הואשם טראמפ בניצול כוחו כשביקש לכאורה מאוקראינה לחקור את בנו של ג'ו ביידן, המתמודד בחודש הבא מול טראמפ על תפקיד נשיא ארצות הברית.

"כל פקיד ציבורי שאני מכיר מאמין שהבחירה שלו היא אינטרס ציבורי ובעיקרון הוא צודק", אמר עו"ד דרשוביץ והוסיף, "הבחירות שלנו הן אינטרס ציבורי, ואם נשיא יעשה משהו שהוא מאמין שיעזור לו להיבחר לטובת הציבור, זה לא יכול להביא להדחה".

בתביעה טוען דרשוביץ כי CNN שידרה רק קטע קצר מתשובתו במטרה 'להטעות את צופיה' בדברים שאמר. מגישים ב-CNN מואשמים כי פרסמו נרטיב חד צדדי ושקרי, לפיו דרשוביץ טען כי נשיאים יכולים לפעול באופן בלתי חוקי אם הם מאמינים שבחירתם מחדש היא אינטרס ציבורי.

תביעת משפטית CNN אלן דרשוביץ דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד