ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
'מסירות נפש'

שבר את שתי רגליו כדי להתפלל עם האדמו"ר

פעמיים ניסה אברך תושב חו"ל חסיד של אחת החסידויות המוכרות בשכונת מאה שערים בירושלים להגיע לרבו, בפעם הראשונה נשלח חזרה לביתו. בפעם השניה הובל לבידוד במלון בירושלים • בליל ראש השנה, לא עמד החסיד מול עוצם כיסופיו להשתתף בתפילות עם רבו ושבר את שתי רגליו עת זינק מהחלון בקומה שנייה

שבר את שתי רגליו כדי להתפלל עם האדמו"ר
תפילת שחרית במרפסות וחצרות בירושלים צילום: שוקי לרר

אברך תושב חו"ל, חסיד של אחד מהחסידויות המוכרות והידועות בשכונת מאה שערים בירושלים הגיע לתפילות בבית המדרש ישוב על כסא גלגלים, לאחר ששבר את שתי רגליו, על מנת לזכות ולהתפלל עם רבו את תפילות ראש השנה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הדרמה החלה הרבה לפני ראש השנה, עת האברך שהוא כאמור תושב חו"ל ניסה להיכנס לארץ על מנת לערוך את ירח האיתנים בצל רבו בשכונת מאה שערים בירושלים. עם הגיעו ביחד עם עוד כ-6 אברכים מחו"ל לארץ, הוא נשלח חזרה לחו"ל עקב ההנחיות וההגבלות של משרד הבריאות ומדיניות כניסת התיירים ממדינות אדומות. כמה ימים לפני ראש השנה האברך לא ויתר והגיע שוב לארץ הקודש. כעת הוא כבר לא נשלח חזרה לביתו אלא הושם במלון בעיר ירושלים על מנת שישלים שם את ימי הבידוד.

האברך לא הצליח לעצור בעד כיסופיו להתפלל עם רבו, ובליל יום השני של ראש השנה בשיתוף עם כמה אברכים מהקהילה, זינק האברך מהחלון וקפץ מהקומה השנייה אל האברכים שהמתינו לו מחוץ למלון.

למרבה הצער הקפיצה לא התבצעה כמתוכנן, והאברך שבר את שתי רגליו, חבריו אספו אותו ולאחר שרופא גיבס את שתי הרגליים, הובילו אותו חבריו לבית האדמו"ר. שם שהה עד לתפילות.

מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד