י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תרומה משמעותית

לאחר הביקורת: אדלסון יתרום 50 מיליון דולר לקמפיין הבחירות של טראמפ

על פי הדיווח, אייל ההון שלדון אדלסון מבעלי העיתון 'ישראל היום' יתרום סכום של 50 מיליון דולר לטובת קמפיין הבחירות לנשיאות של דונלד טראמפ • חוסר שיתוף הפעולה של אדלסון בקמפיין אכזב את טראמפ מה שככל הנראה הביא את המיליארדר לשוב ולתרום

לאחר הביקורת: אדלסון יתרום 50 מיליון דולר לקמפיין הבחירות של טראמפ
שלדון אדלסון צילום: פלאש 90

שלדון אדלסון מבעלי עיתון 'ישראל היום', יתרום כ-50 מיליון דולר במהלך השבועות הקרובים לעזור לנשיא דונלד טראמפ לנצח בבחירות שהתקיימו בעוד חודש וחצי, כך דיווחה רשת CNBC.

אייל הקזינו מתייעץ עם גורמים רפובליקנים המקורבים לטראמפ על היכן להוציא את הכסף, הדיווח על התחייבותו של אדלסון מגיע לאחר דיווחים לפיהם טראמפ התלונן כי שלדון אדלסון לא עוזר לו בחלק האחרון של הקמפיין. הנשיא טראמפ עשה רבות למען ישראל, והעניק למרים אדלסון, את עיטור החירות הנשיאותי על הפילנתרופיה הרפואית שלה. וחוסר שיתוף הפעולה של אדלסון עם התרומות לקמפיין הנשיאותי, אכזב מאד את טראמפ. אך כעת נראה כי הם חזרו לשתף פעולה.

שני הצדדים מנסים בשבועות האחרונים לגייס לצידם את הקול היהודי, רוב הקולות היהודיים הלכו כמעט תמיד לדמוקרטים, אך הפעם הדבר לא בטוח כלל, ושני הצדדים עושים מאמצים גדולים להביא את הקולות של הקהילות היהודיות להצביע למועמד שלהם.

שני מנהלי הקמפיין מתמקדים בהצבעה היהודית במיוחד בפלורידה, במה שצפוי להיות מירוץ צמוד במדינה אותה טראמפ מאד אוהב.

קמפיין טראמפ השיק בסוף השבוע מודעה שחגגה את הסכמי הנורמליזציה שנחתמו בין ישראל לשתי מדינות ערב, איחוד האמירויות הערביות ובחריין. המודעה כוללת את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שם הוא מצוטט בטקס בבית הלבן, "אני אסיר תודה לך, הנשיא טראמפ, על ההנהגה הנחרצת שלך".

טראמפ גם הזכיר את ההסכמים בהצהרת הברכה לרגל ראש השנה שהוציא ביום שישי האחרון. "הימים הקדושים השנה מגיעים עם תחושה של אופטימיות לעם ישראל, מכיוון שהממשל שלי ממשיך להתקדם מאוד בהבטחת אזור מזרח תיכון יציב, משגשג ושלו יותר", נאמר בהודעה.

הבחירות לנשיאות ארצות הברית שלדון אדלסון דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד