י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נקנס ב-5,000 שקלים

בשכונה החרדית: חולה מאומת התפרץ למקווה ונתפס

תושב פתח תקווה נקנס ב-5,000 שקלים על ידי המשטרה לאחר שהתפרץ למקווה בשכונת הדר גנים, למרות היותו חולה קורונה מאומת | יחד עם החולה נתפסו במקום מספר תושבים נוספים ששהו במקווה בניגוד להנחיות. העירייה תפתח נגדם בהליכים משפטיים

בשכונה החרדית: חולה מאומת התפרץ למקווה ונתפס
מקווה צילום: אוהלי צדיקים ואומן אקספרס

תושב פתח תקווה בשנות ה-40 לחייו שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה, נתפס במהלך ראש השנה לאחר שהתפרץ למקווה בשכונת גני הדר בפתח תקווה, זאת לאחר שהמקווה נסגר על ידי העירייה בהתאם להגבלות משרד הבריאות. גורמי האכיפה של העירייה שהגיעו למקום, מצאו את האיש כאשר הוא נמצא בסמוך לאנשים אחרים תוך שהוא מסכן את שלומן ובריאותם.

כבר בערב החג גורמי האכיפה של העיריה ווידאו את סגירת מקוואות הגברים ברחבי העיר ובתוכן גם את  המקווה המדובר. אך למרות ההנחיות הברורות בנושא, קומץ תושבים פרץ במהלך החג למקווה והשתמש בו. עם הגעת הכוחות למקום בעיצומו של החג, התברר לפקחים כי אחד מהפורצים הינו חולה קורונה מאומת שהיה מודע לכך, ובכל זאת הגיע למקום בחברת אנשים נוספים. בהתאם להנחיות המקווה ננעל שוב ובצורה יסודית, בהתאם לכללים, והתושבים ששהו בו בניגוד לחוק נקנסו והעירייה תיפתח נגדם ההליכים משפטיים.

"העירייה תפעל באחריות ונחישות כדי לאכוף את הנחיות הסגר ולא תאפשר זילות בהנחיות שמסכנת את הבריאות של כלל הציבור. למקווה המדובר מגיעים גם תושבים מבוגרים והעובדה כי חולה קורונה מאומת מרשה לעצמו להגיע למקום ולהסתובב בסמוך אליהם למעשה חורץ את גורלם", נמסר מהעירייה.

מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח על מספר גברים שהגיעו לטבול במקווה ברח' מנחם בגין בפ"ת. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו במספר טובלים במקווה וזאת בניגוד להנחיות משרד הבריאות האוסרות על שימוש במקוואות לגברים. השוטרים בדקו את פרטיהם של הנוכחים במקום והתברר כי אחד מהם חולה קורונה מאומת, בן 46 תושב העיר והוא נקנס בדו"ח ע"ס 5,000 שקלים.

קורונה מקווה קנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד