י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יועצים סוררים

יועצו של נתניהו מסתבך לאחר שהפר בידוד בפעם השנייה תוך שבוע

חזרתו של רה"מ נתניהו מארה"ב מעוררת סערה, אך הפעם לא מדובר בהפרת הנחיות מצידו של נתניהו אלא דווקא מצידם של המשלחת שהצטרפה אליו למסע • היועץ המדיני של רה"מ, ראובן עזר נצפה מפר את הבידוד בפעם השניה מאז חזרתו לארץ

יועצו של נתניהו מסתבך לאחר שהפר בידוד בפעם השנייה תוך שבוע
טקס חתימת הסכם השלום בוושינגטון. צילום: אבי אוחיון, לע"מ

ראובן עזר, יועצו המדיני של ראש הממשלה מסתבך לאחר שנצפה מפר בידוד בפעם השנייה תוך שבוע, אחרי שביום שישי הוא נצפה עורך קניות למרות שנדרש להיכנס לבידוד.

עזר שב ביום רביעי עם המשלחת הישראלית מוושינגטון ונדרש לשהות בבידוד חמישה ימים, אלא שעל פי הפרסומים הוא נצפה עורך קניות ביום שישי ערב החג בסופר במבשרת ציון שם הוא מתגורר.

בתגובה לפרסומים הוא טען כי "ההודעה הגיעה רק בשעת לילה מאוחרת ביום חמישי והוא לא התעדכן ומצר על כך". כאשר בפועל ההודעה על חובה בבידוד יצאה 24 שעות לפני שנצפה מפר אותו.

אותו עזר הסתבך גם במהלך השהיה בוושינגטון כאשר משלחת ראש הממשלה פעלה על פי קפסולות ולא הורשו לצאת מהמלון, ועזר תועד יוצא לריצה ברחובות העיר בניגוד להנחיות. בתגובה הוא ננזף ונקרא לסדר על ידי הממונים עליו.

כזכור, הפרת הבידוד מצטרפת ליועצו של נתניהו טופז לוק שנראה מפר בידוד כשהגיע להפגנה בבפלור, בליכוד טענו כי לוק היה בדרך לבדיקת קורונה.

מדיני יועץ בנימין נתניהו בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד