י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לוותר לכל אזרח"

קריאה במערכת הפוליטית: לפטר את יועצי נתניהו שהפרו בידוד

חבר הכנסת יאיר גולן מגיב לפרסום אודות הפרת הבידוד של יועצי ראש הממשלה נתניהו. "את טופז לוק וראובן עזר יש לפטר מתפקידם באופן מידי. עובדי מדינה אינו יכולים לסכן חיי אזרחים. בנוסף, על טופז לוק וראובן עזר להיקנס בגין התנהגותם"

קריאה במערכת הפוליטית: לפטר את יועצי נתניהו שהפרו בידוד
טופז לוק צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות הפרסומים כי יועציו של ראש הממשלה, היועץ המדיני ראובן עזר ויועצו הקרוב טופז לוק הפרו בידוד, נשמעת קריאה במערכת הפוליטית לפטר את השניים מתפקידם.

חבר הכנסת יאיר גולן קורא בעקבות הפרסומים לקנוס ולפטר את עובדי לשכתו של נתניהו, טופז לוק וראובן עזר, בעקבות כך שהפרו בידוד ביודעין וסיכנו חיי אזרחים

בפוסט בפייסבוק כתב חבר הכנסת גולן: "את טופז לוק וראובן עזר יש לפטר מתפקידם באופן מידי. עובדי מדינה אינו יכולים לסכן חיי אזרחים. בנוסף, על טופז לוק וראובן עזר להיקנס בגין התנהגותם".

"אם לא ייקנסו", מבהיר גולן, "יש לוותר לכל אזרח ואזרחית שנקנסו בתוקפת הקורונה. כולם שווים בפני החוק".

עוד הוסיף גולן והאשים את ראש הממשלה: "ראש הממשלה ניסה לזייף אירוע בהפגנה אתמול בבלפור תוך שהוא שולח את דוברו, המחויב בבידוד, לצלם מפגינים. נתניהו איש מסוכן וחסר גבולות ששם את עתידו האישי לפני בריאותם של אזרחי מדינת ישראל. צביעותו של נתניהו מתגלה במלוא העוז. אילו הסגר היה בריאותי, ולא פוליטי, רה״מ ועוזריו לא היו מפרים את הסגר כמעט כל יום".

טופז לוק יאיר גולן בנימין נתניהו בידוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד