י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הפרות בצמרת

דיווח: מאבטחי נתניהו הפרו את ההנחיות ונשלחו לבידוד

יממה של פרסומים על הפרות הנחיות משרד הבריאות בסביבת ראש הממשלה • אמש פורסם תיעוד של יועץ התקשורת של נתניהו בהפגנות בלפור. הבוקר פורסם שגם ראובן עזר, סגן ראש המל"ל שהיה חלק מצוות המסע לוושינגטון הפר את הבידוד. והערב חושפים בחדשות 13 כי מאבטחי נתניהו הפרו את ההנחיות עוד בוושינגטון

דיווח: מאבטחי נתניהו הפרו את ההנחיות ונשלחו לבידוד
נתניהו מוקף מאבטחים. אילוסטרציה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

ביממה האחרונה הרשת סוערת עם הפרסומים על יועצי ראש הממשלה המפרים את הנחיות הבידוד. יועץ התקשורת של נתניהו טופז לוק תועד בהפגנות בלפור, וסגן ראש המטה לביטחון לאומי ראובן עזר, שהיה חלק במשלחת לוושינגטון, יצא לערוך קניות למרות הנחיית משרד הבריאות.

הערב (שני) חושפים ב'חדשות 13', כי לא רק היועצים הפרו בידוד גם כמה ממאבטחי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהיו עמו במשלחת בוושינגטון, הפרו את תנאי הבידוד במהלך הנסיעה ונשלחו לבידוד מלא עם שובם ארצה.

לאור הפרסומים אמר הערב בכיר במשטרה ל'חדשות 13' כי "אם יועצי ראש הממשלה אכן הפרו בידוד, יוטלו עליהם קנסות כספיים. השניים יזומנו למסור את גרסאותיהם לפני ההחלטה". ובמשטרה ממתינים לתגובת למשרד הבריאות בהתייחסות רשמית אם השניים אכן היו תחת חובת בידוד.

מוקדם יותר היום אמר לוק למקורביו: "ההנחיות שקיבלתי השתנו מספר פעמים אבל עם זאת הייתי צריך להקפיד יותר. אני מתנצל שהפכו אותי לכלי ניגוח בראש הממשלה ובכל מקרה אשלם מיוזמתי את הקנס".

מנגד, ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשמע היום בישיבת הממשלה הרבה פחות סלחני מיועצו ותקף את ההיטפלות אליו, "כולם צריכים ללמוד את ההנחיות, להקפיד עליהם ולאכוף אותם בצורה שוויונית. רואים את זה בהנחיות על אכיפת ההפגנות. עכשיו פתאום כולם מתעוררים מול אדם אחד, כל מי שהפר בידוד צריך לשלם קנס אבל אסור שתהיה אכיפה בררנית, יהודים ערבים ושמאל ימין".

בתוך כך, משרד הבריאות מפרסם הערב הבהרה: "לתשומת לבכם: תוצאות בדיקות הקורונה של כלל חברי משלחת ראש הממשלה הן שליליות. לפיכך, כל מי שעמד במתווה ולא נדרש לבידוד - משוחרר. כל מי שלא עמד בבידוד על פי החקירה האפדימיולוגית ממשיך להשלמת בידוד של 14 יום". לשון ההבהרה.

מאבטחים בידוד ביתי קורונה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד